Okrzyki Bojowe | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Okrzyki Bojowe
"Drzewko" Okrzyków Bojowych jest jednym z najbardziej przydatnych dla bohaterów Mocy i przynajmniej kilka jego umiejętności powinno zostać rozwiniętych. Zwiększają one statystyki okrzyków bojowych, a także na wyższych poziomach dodają jeden nowy. Często będzie miało to decydujący wpływ na przebieg bitwy, gdyż Okrzyki Bojowe pełnią niejako funkcję czarów dla herosów Mocy.
Podczas rozwijania Okrzyków Bojowych twoim priorytetem powinno być dojście do poziomu Arcymistrza. Jeśli nie masz takiej możliwości, rozwiń je do umiejętności Okrzyki Bojowe Mistrz, wybierając wcześniej Okrzyki Bojowe Nowicjusz, Zmiażdżenie, Okrzyki Bojowe Ekspert i Złośliwy Strzał.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Okrzyki Bojowe Nowicjusz | Bohater poznaje następujące okrzyki bojowe: Naprzód! oraz Utrzymać pozycje!. |
![]() | Zmiażdżenie | Okrzyk bojowy Naprzód! dodatkowo zwiększa premię stworzeń sojuszniczych za ataki z wykorzystaniem oskrzydlenia i pełnego oskrzydlenia o 25 punktów procentowych. |
![]() | Świadomość | Okrzyk bojowy Utrzymać pozycje! w wypadku stworzeń atakujących wręcz zwiększa dodatkowo Obronę o 2, a Atak o 8. |
![]() | Oportunizm | Ilekroć bohater wydaje z siebie okrzyk bojowy, kolejne stworzenie sojusznicze otrzymuje +25 do Szczęścia do końca rundy bojowej. Jeśli inne stworzenie sojusznicze staje się aktywne wcześniej ze względu na zmianę Inicjatywy, nie dostaje się pod wpływ tej zdolności. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Okrzyki Bojowe Ekspert | Bohater poznaje następujące okrzyki bojowe: Do ataku! oraz Ognia! |
![]() | Złośliwy Strzał | Okrzyk bojowy Ognia! dodatkowo zwiększa Atak stworzeń atakujących z dystansu o 2, a stworzenia sojusznicze atakują wykorzystując oskrzydlenie i pełne oskrzydlenie za pomocą swoich ataków dystansowych. |
![]() | Rzeź | Okrzyk bojowy Do ataku! dodatkowo zwiększa Atak stworzeń walczących wręcz o 15 podczas ataku na wrogie stworzenie, które nie przeprowadzi ataku odwetowego. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Okrzyki Bojowe Mistrz | Bohater poznaje okrzyk bojowy Baczność! |
![]() | Wsparcie Ogniowe | Okrzyk bojowy Baczność! dodatkowo zwiększa Atak oraz Obronę o 1, zaś jednostka specjalna (zaczepna) strzela do atakujących stworzeń, jeśli zaatakowane stworzenie sojusznicze przeprowadza atak odwetowy. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Wodziwoj | Okrzyki bojowe trwają teraz przez 2 rundy. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Umiejętności
- Całun Malassy | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Dyplomacja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Nekromancja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ofensywa | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Eksploracja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przeznaczenie | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Sztuka Wojenna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Zemsta Natury | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Umiejętności
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










