Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Obrona

W odróżnieniu od Ofensywy, w Obronę zainwestować może tylko niewielka część bohaterów Mocy. Nie sprawia to jednak, że jest to "drzewko" bardzo dobre. Także i tymi umiejętnościami powinny zainteresować się osoby stawiające na prostą, bezpośrednią walkę bez użycia dużej ilości czarów i ataków specjalnych.

Na pierwszym poziomie, poza obowiązkową Obroną Nowicjusz, powinieneś wybrać pomiędzy Postawą Defensywną i Witalnością. Decyzja powinna zależeć od tego ile oddziałów walczących wręcz będziesz wystawiać na polu bitwy. Jeśli ich liczba przeważy oddziały dystansowe powinieneś wybrać Postawę Defensywną i aktywnie z niej korzystać. Na kolejnym, eksperckim poziomie, powinieneś, poza Obrona Ekspert, wybrać zdolność Atak Prewencyjny, który bardzo dobrze będzie współdziałać z Postawą Defensywną. Jeśli nie masz zbyt dużej nadwyżki punktów umiejętności nie musisz dalej rozwijać tego drzewka, chyba, że w całej grze chcesz postawić na obronę i dostosować całą swoją taktykę i inne umiejętności do tego sposobu walki.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Obrona Nowicjusz - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Obrona Nowicjusz

Zwiększa Obronę bohatera o 2.

Postawa Defensywna - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Postawa Defensywna

Jeżeli w tej turze sojusznicze stworzenie nie zaatakowało ani nie użyło aktywnej zdolności, otrzymuje +6 do Obrony do początku jego następnej tury.

Obrońca Miasta - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Obrońca Miasta

Zarządca: liczba podstawowych stworzeń lokalnej straży w tym mieście wzrasta do 60, a w przypadku stworzeń elitarnych o 20.

Witalność - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Witalność

+3 Zdrowia dla stworzeń sojuszniczych.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Obrona Ekspert - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Obrona Ekspert

Zwiększa Obronę bohatera o dodatkowe 2 punkty.

Atak Prewencyjny - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Atak Prewencyjny

Sojusznicze stworzenie, które użyło akcji obrony będzie wykonywać odwet uprzedzający aż do początku jego następnej tury.

Uskok - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uskok

Sojusznicze stworzenia otrzymują +6 do Obrony przeciwko atakom dystansowym.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Obrona Mistrz - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Obrona Mistrz

Zwiększa Obronę bohatera o dodatkowe 2 punkty.

Rozeznanie - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Rozeznanie

Premie wrogiej istoty do obrażeń za oskrzydlenie i pełne oskrzydlenie są zmniejszone o 25%.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Idealna Obrona - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Idealna Obrona

Ilekroć sojusznicze stworzenie jest atakowane, jego Obrona zostaje podniesiona do poziomu równego Atakowi przeciwnika.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl