Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Obrona
W odróżnieniu od Ofensywy, w Obronę zainwestować może tylko niewielka część bohaterów Mocy. Nie sprawia to jednak, że jest to "drzewko" bardzo dobre. Także i tymi umiejętnościami powinny zainteresować się osoby stawiające na prostą, bezpośrednią walkę bez użycia dużej ilości czarów i ataków specjalnych.
Na pierwszym poziomie, poza obowiązkową Obroną Nowicjusz, powinieneś wybrać pomiędzy Postawą Defensywną i Witalnością. Decyzja powinna zależeć od tego ile oddziałów walczących wręcz będziesz wystawiać na polu bitwy. Jeśli ich liczba przeważy oddziały dystansowe powinieneś wybrać Postawę Defensywną i aktywnie z niej korzystać. Na kolejnym, eksperckim poziomie, powinieneś, poza Obrona Ekspert, wybrać zdolność Atak Prewencyjny, który bardzo dobrze będzie współdziałać z Postawą Defensywną. Jeśli nie masz zbyt dużej nadwyżki punktów umiejętności nie musisz dalej rozwijać tego drzewka, chyba, że w całej grze chcesz postawić na obronę i dostosować całą swoją taktykę i inne umiejętności do tego sposobu walki.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Obrona Nowicjusz | Zwiększa Obronę bohatera o 2. |
![]() | Postawa Defensywna | Jeżeli w tej turze sojusznicze stworzenie nie zaatakowało ani nie użyło aktywnej zdolności, otrzymuje +6 do Obrony do początku jego następnej tury. |
![]() | Obrońca Miasta | Zarządca: liczba podstawowych stworzeń lokalnej straży w tym mieście wzrasta do 60, a w przypadku stworzeń elitarnych o 20. |
![]() | Witalność | +3 Zdrowia dla stworzeń sojuszniczych. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Obrona Ekspert | Zwiększa Obronę bohatera o dodatkowe 2 punkty. |
![]() | Atak Prewencyjny | Sojusznicze stworzenie, które użyło akcji obrony będzie wykonywać odwet uprzedzający aż do początku jego następnej tury. |
![]() | Uskok | Sojusznicze stworzenia otrzymują +6 do Obrony przeciwko atakom dystansowym. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Obrona Mistrz | Zwiększa Obronę bohatera o dodatkowe 2 punkty. |
![]() | Rozeznanie | Premie wrogiej istoty do obrażeń za oskrzydlenie i pełne oskrzydlenie są zmniejszone o 25%. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Idealna Obrona | Ilekroć sojusznicze stworzenie jest atakowane, jego Obrona zostaje podniesiona do poziomu równego Atakowi przeciwnika. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Umiejętności
- Całun Malassy | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Dyplomacja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Nekromancja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ofensywa | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Eksploracja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przeznaczenie | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Sztuka Wojenna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Zemsta Natury | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Umiejętności
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










