Heroes 7: Wcielenie Cnót
Aktualizacja:
Wcielenie Cnót
Umiejętności z "drzewka" Wcielenia Cnót skupiają się statystykach bohatera. Sprawia to, że będą maksymalnie użyteczne jeśli przyznamy je herosowi, który zostanie z nami na dłużej, czyli np. podczas kampanii lub rozgrywania bardzo długich potyczek.
Na pierwszym poziomie, poza obowiązkowym Wcieleniem Cnót Nowicjusz, powinieneś wybrać Smoczą Krew dla bohaterów Magii lub Wojownika dla bohaterów Mocy. Na wyższych poziomach, w wypadku tworzenia bohatera Zarządcy warto dodać także Oświecony Przywódca. Na poziomie eksperckim musisz wykupić Wcielenie Cnót Ekspert, a także jako dodatkowy najlepiej Mistyczne Przeczucie. Poziom mistrzowski opłaca się rozwijać tylko i wyłącznie na wysokich poziomach doświadczenia, najlepiej 20+.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Wcielenie Cnót Nowicjusz | Bohater zdobywa o 5% więcej punktów doświadczenia. |
![]() | Smocza Krew | +2 do Magii +2 do Ducha |
![]() | Wojownik | +2 do Mocy +2 do Obrony |
![]() | Oświecony Przywódca | Zarządca: wszyscy sojuszniczy bohaterowie znajdujący się w strefie wpływów tego miasta otrzymują +20% więcej punktów doświadczenia. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Wcielenie Cnót Ekspert | Bohater zdobywa dodatkowo o 5% więcej punktów doświadczenia. |
![]() | Mistyczne Przeczucie | +5 do Wiedzy Tajemnej. Bohater ma 75% szans na nauczenie się zaklęć rzucanych podczas walki przez wrogich bohaterów. Wymagania Wiedzy Tajemnej poszczególnych zaklęć muszą jednak wciąż zostać spełnione. |
![]() | Uczony | +30% do maksymalnej Many. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Wcielenie Cnót Mistrz | Bohater zdobywa dodatkowo o 20% więcej punktów doświadczenia. |
![]() | Mentor | W chwili spotkania zwiększa poziom punktów doświadczenia pozostałych sojuszniczych bohaterów do 15% punktów doświadczenia bohatera i uczy ich wszystkich znanych przez niego zaklęć, o ile bohaterowie ci posiadają wymagane umiejętności. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Mistrzostwo Magii | Zaklęcia, w których bohater ma rangę co najmniej Nowicjusza, rzucane są na poziomie Mistrza. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes 7: Przewodnik do gry
- Heroes 7: Umiejętności
- Heroes 7: Całun Malassy
- Heroes 7: Dyplomacja
- Heroes 7: Ekonomia
- Heroes 7: Krwawy Szał
- Heroes 7: Magia Ciemności
- Heroes 7: Magia Ognia
- Heroes 7: Magia Pierwotna
- Heroes 7: Magia Światła
- Heroes 7: Magia Wody
- Heroes 7: Magia Powietrza
- Heroes 7: Magia Ziemi
- Heroes 7: Metamagia
- Heroes 7: Nekromancja
- Heroes 7: Obrona
- Heroes 7: Ofensywa
- Heroes 7: Okrzyki Bojowe
- Heroes 7: Eksploracja
- Heroes 7: Prawość
- Heroes 7: Przeznaczenie
- Heroes 7: Przywództwo
- Heroes 7: Sztuka Wojenna
- Heroes 7: Wcielenie Cnót
- Heroes 7: Zemsta Natury
- Heroes 7: Umiejętności
- Might & Magic: Heroes 7: Przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
nie moge otworzyc pieczeci shalassy chociaz odwiedzilem jej oltarz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










