Aby usunąć barierę musisz zebrać trzy klucze do pieczęci:
Pieczęć Sylanny (11);
Pieczęć Ylatha (05);
Pieczęć Elratha (07).
Wrogie miasto Sylvan.
Pozwala Otworzyć Pieczęć Ylatha (03).
Neutralne miasto Sylvan.
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (03).
Wrogie miasto Sylvan.
Wrogie miasto Sylvan.
Wrogie miasto Sylvan.
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (03).
Aby odbudować most potrzebować będziesz 500 złota, 3 rudy oraz 3 drewna. Odbudowa potrwa 1 turę.
Dezaktywuje wszystkie bariery.
Płaszcz Dyplomaty;
5% większa szans na przyłączenie się neutralnych armii do twojego bohatera.
Czapka Odkrywcy;
+2 do zasięgu widzenia.
Buty Odkrywcy;
+4 do maksymalnego Ruchu bohatera.
Waga Tajemnicy (The Wages of Secrecy) M15 | Nekropolia | Solucja Heroes VII
Aktualizacja:
Waga Tajemnicy - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia dwie lokacje składające się na trzecią misję z kampanii Nekropolii. Pierwsza z nich jest swoistym labiryntem złożonym z malutkich wysepek i wielu kanałów, w których bardzo łatwo się zgubić. Dodatkowo, jako przeciwników będziesz miał 5 miast Sylvan. Nie tylko musisz się śpieszyć aby zbytnio nie urośli w siłę, ale także abyś mógł zająć jakieś terytoria dla siebie. Do wykonania będziesz miał tylko jedno, długie zadanie.
Kostur Drzewa Śmierci (The Deadwood Staff) - zadanie główne
Zadanie jest aktywne w momencie rozpoczęcia trzeciej misji z kampanii Nekropolii. Twoim głównym celem jest odnalezienie teleportu, który zaprowadzi cię do Skarbca. W pierwszej kolejności musisz popłynąć na północny zachód, aż dotrzesz do Duchowych Wrót Myr-Gathal (Spirit Gate of Myr-Gathal) (M15,2). Niestety wejście do portalu jest chronione trzema barierami. Aby je usunąć musisz odnaleźć odpowiednie ołtarze.
W południowo wschodniej części mapy znajduje się Ołtarz Ylatha (M15,5). Wystarczy na niego kliknąć, aby zabrać klucz i odblokować Pieczęć Ylatha. Chcąc dostać się do ołtarza będziesz musiał przejść obok miasta Adangath (M15,4). Możesz unikać walki lub spróbować przejąć nad nim kontrolę. Druga opcja jest dużo bardziej opłacalna, jednak dokładnie przelicz czy dysponujesz odpowiednimi siłami.
Drugi ołtarz - Elratha, znajduje się w północnowschodniej części mapy (M15,7). Nie jest w żaden sposób broniony, nie powinieneś mieć więc większych kłopotów z dotarciem do niego. Ołtarz Sylanny, ostatni, który musisz odwiedzić znajduje się w północno-zachodniej części mapy (M15,11). Teraz możesz już spokojnie przejść przez wszystkie bariery i skorzystać z teleportu.
Gdy już będziesz w drugiej lokacji musisz w pierwszej kolejności odbudować most. Kosztować cię to będzie 500 złota, 3 rudy oraz 3 drewna i potrwa jedną turę. Teraz musisz przedostać się do wnętrza murów twierdzy. Aby to zrobić udaj się do jednego z dwóch teleportów położonych na północy i na południu. Gdy już tam dotrzesz musisz skorzystać ze Słonecznej Pieczęci (Solar Sigil) (M15,13). Jednym bohaterem aktywuj pieczęć, a drugim przejdź przez barierę. Możesz teraz już bez problemu zabrać Kostur Drzewa Śmierci (Deadwood Staff) ze Skarbca (M15,14).

Po zabraniu kostura musisz uciec Ludmillą z tej lokacji. Aby to zrobić idź do niewielkiego sztandaru na południowym zachodzie od Skarbca i kliknij na niego. Drewniane drzwi zostaną zniszczone, to samo musisz powtórzyć z drugimi drzwiami. Teraz będziesz musiał stoczyć dwa pojedynki z dosyć słabymi przeciwnikami.
Z południowego portalu wyłoni się bardzo groźny przeciwnik. Najlepiej uciec z tej lokacji przed tym jak do ciebie dotrze. Gdy tylko dotrzesz do portalu numer 4 zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 4000 punktów doświadczenia.
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
- Nekropolia
- Nieodwracalne (Something Irreversible) M13 | Nekropolia | Solucja Heroes VII
- Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi (The World Which Detachment renounces) M14 | Nekropolia
- Waga Tajemnicy (The Wages of Secrecy) M15 | Nekropolia | Solucja Heroes VII
- Myśli i Zamiary (Thoughts and Intentions) M16 | Nekropolia | Solucja Heroes VII
- Ostatnie Kilka Kroków (Those Last Few Steps) M17 | Nekropolia | Heroes VII
- Nekropolia
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
