Całun Malassy | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Całun Malassy
Umiejętności Całunu Malassy zarezerwowane są dla bohaterów Lochów, żadna inna frakcja nie ma do nich dostępu. Sprawia to, że są dobrze dostosowane do posiadanych przez dane jednostki zdolności specjalnych i powiązane z premiami od budynków itp. Rozwojem tego "drzewka" powinien zainteresować się każdy gracz prowadzący bohaterów Lochów.
Na pierwszym poziomie obligatoryjnie należy wykupić Całun Malassy Nowicjusz, jako dodatkową umiejętność warto wziąć Dezorientację, która jest szczególnie przydatna w walce z silniejszymi przeciwnikami. Poziom ekspercki wymaga odblokowania Całun Malassy Ekspert, natomiast jako kolejną umiejętność można polecić Wrażliwy Punkt. Warto jednak pamiętać aby odpowiednio atakować przeciwników, jeśli chcemy wykorzystać otrzymaną premię. Wszystkie umiejętności z poziomu Mistrza i Arcymistrza są bardzo dobre i należy je obowiązkowo wykupić, jeśli chcemy aktywnie korzystać z bonusów oferowanych przez drzewko Całunu Malassy.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Całun Malassy Nowicjusz | Wszystkie stworzenia sojusznicze są Ukryte na początku walki. Status Ukryty pozwala stworzeniu na przechodzenie przez dowolne inne stworzenie. Status znika po tym, jak stworzenie zaatakuje. |
![]() | Bomba Dymna | Gdy sojusznicze stworzenie traci wzmocnienie Ukryty, wszystkie sąsiadujące z nim stworzenia dostają -25 do Inicjatywy do końca rundy bojowej. |
![]() | Dezorientacja | Atak bohatera dodatkowo pozbawia atakowane stworzenie szans na odwet. Trwa do końca tury aktualnie aktywnego stworzenia. |
![]() | Cuchnąca Woń | Gdy sojusznicze stworzenie ze wzmocnieniem Ukryty przechodzi przez wrogi oddział, zadaje mu 1 punkt obrażeń od Magii Ciemności razy rozmiar wrogiego oddziału. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Całun Malassy Ekspert | Ukryte stworzenia mają +1 do Ruchu. |
![]() | Martwy Kąt | Wrogie stworzenia przeprowadzają odwet z 0 do Ataku, jeśli zostały w pełni oflankowane przez sojusznicze stworzenie. |
![]() | Wrażliwy Punkt | Odziały stworzeń wroga dostają -3 do Ataku i -3 do Obrony po ty, jak zostaną zaatakowane wręcz. Efekt trwa do końca tury bojowej. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Całun Malassy Mistrz | Ukryte stworzenia dostają +4 do Ataku i +10 do Szczęścia w chwili ataku. |
![]() | Kryć się | Stworzenia sojusznicze otrzymują wzmocnienie Ukryty na koniec tury bojowej, w której nie odniosły żadnych obrażeń. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Koordynacja | Jeśli pierwszą czynnością stworzenia sojuszniczego w rundzie bojowej jest atak, po którym nie nastąpił odwet, stworzenie natychmiast otrzymuje drugi, darmowy atak na ten sam cel. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Umiejętności
- Całun Malassy | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Dyplomacja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Nekromancja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ofensywa | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Eksploracja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przeznaczenie | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Sztuka Wojenna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Zemsta Natury | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Umiejętności
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










