Twoje miasto początkowe.
Po rozmowie przejmiesz nad nim kontrolę.
Odsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu.
Wrogie miasto Nekropolii.
Odsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu.
Wrogie miasto Nekropolii.
Odsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu.
Łza Ashy;
Aby ją zabrać musisz najpierw odwiedzić wszystkie trzy obeliski (07;09;11).
Buty Odkrywcy;
+4 do maksymalnego Ruchu bohatera.
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Heroes 7: Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi (The World Which Detachment renounces) M14 | Nekropolia
Aktualizacja:
Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia drugą misję z kampanii Nekropolii. Twoim głównym celem będzie odbudowa swoich sił po przegranej bitwie z poprzedniej misji. Na początku nie będziesz dysponował żadnymi surowcami, a jedynie miastem i symboliczną armią. Musisz ostrożnie poruszać się po mapie, szczególnie na początku rozgrywki. Twoimi wrogami będą inne miasta Nekropolii, które także będą starały się wzmocnić swoje wpływy. Do wykonania będziesz miał kilka zadań głównych oraz pobocznych.
Mroczne Nadzieje (Dark Hopes) - zadanie główne
Zadanie polega na utrzymaniu twoich głównych bohaterów przy życiu. Na początku musisz martwić się tylko o Zendę. Po wykonaniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Hope) do dyspozycji dostaniesz także Ludmillę. Po przejęciu kontroli nad Adar-Malikiem (M14,6) będziesz musiał zatroszczyć się także o niego. Nie możesz po prostu przegrać pojedynku żadnym z tych bohaterów.
Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts) - zadanie główne
Zadanie to otrzymujesz od razu po rozpoczęciu misji. Twoim głównym celem jest dotarcie do Świątyni Namtaru. Udaj się do przejścia numer 1. Tam czeka cię krótka droga do samej Świątyni Namtaru (M14,2). Gdy tylko podejdziesz do tego miejsca zobaczysz jak pająk zabiera coś z jednego z ołtarzy. Nie idź za nim, gdyż i tak nie przyniesie to żadnego skutku. Musisz najpierw "wyłączyć" trzy Obeliski, położone w trzech stronach jaskini. Zaznaczone one zostały na powyższej mapie tym samym numerem (M14,3).

Gdy tylko odwiedzisz trzy obeliski przejścia pomiędzy pomieszczeniami zawalą się, a ty będziesz mógł przyłączyć 20 Hebanowych Pająków do drużyny i zabrać z jednego z ołtarzy Fiolkę z Jadem (Vial of Venom).
Zadanie zostanie zaliczone, a jako nagrodę otrzymasz 3000 punktów doświadczenia oraz 3 Szczęścia/Przeznaczenia. Teraz musisz tylko wyjść z jaskini. Gdy to zrobisz rozpocznie się krótka scenka i do twojego dziennika dodane zostaną 3 nowe zadania.
Uchodźcy (Refugees) - zadanie główne
Misja rozpocznie się po ukończeniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts). Twoim celem będzie odszukanie oraz zebranie sześciu grup uchodźców rozsianych po całej mapie. Jeśli chcesz poznać ich dokładne położenie skorzystaj z przygotowanej przez nas mapy. Wszystkie grupy zaznaczone zostały numerem (M14,5). Za wykonanie zadania otrzymasz 1100 punktów doświadczenia.
Miasto Umarłych (City of the Dead) - zadanie główne
Misja rozpocznie się po ukończeniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts). Jej cel jest bardzo prosty - musisz wybudować w swoim mieście Nar-Heresh (M14,1) Kapitol, czyli ostatni poziom głównego budynku miejskiego. Za wykonanie zadania otrzymasz 1000 punktów doświadczenia.
Odbudowa Sieci (Rebuilding the Web) - zadanie główne
Misja rozpocznie się po ukończeniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts). Musisz odbudować potęgę swojego miasta poprzez zajęcie wszystkich kopalni na mapie. Jest ich w sumie 16, i do kategorii "kopalnie" zaliczają się wszystkie budynki generujące surowce, tak więc też m.in. tartaki. Aby poznać położenie wszystkich budynków skorzystaj z przygotowanej przez nas mapy. Budynki generujące zasoby zaznaczone zostały na niej numerem (M14,4).
Części z budynków nie będziesz mógł po prostu zająć. W niektórych wypadkach konieczne będzie podbicie okolicznego fortu lub miasta. Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 1300 punktów doświadczenia.
Dar Ashy (Gift of Asha) - zadanie poboczne
Zadanie to rozpocznie się w momencie odkrycia i wejścia w interakcję z jednym z trzech obelisków znajdujących się na mapie świata. Polega na zebraniu wszystkich części mapy skarbów.
Pierwszy obelisk znajdziesz południowo-zachodniej części mapy (M14,7). Jest chroniony przez bardzo słabą grupę przeciwników. Drugi, niestrzeżony skarb znajduje się na wschodzie mapy (M14,9). Ostatni z obelisków (M14,11) także jest niebroniony i znajduje się w północnowschodnim rogu mapy.

Gdy zbierzesz wszystkie trzy części mapy otrzymasz 200 punktów doświadczenia oraz będziesz mógł zabrać skarb. Znajduje się on pomiędzy dwiema kopalniami mniej więcej na środku mapy (M14,12). Wejdź na wskazane miejsce, a następnie użyj czaru Odkrycie Skarbu. Otrzymasz Łzę Ashy, która pozwoli ci zbudować w swojej stoli specjalny budynek.
Pokonaj Buntowników (Defeat the Rebels) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się w momencie odkrycia przez twojego bohatera jednego ze zbuntowanych miast znajdujących się na mapie. Twój cel jest bardzo prosty - musisz pokonać dwóch przeciwników, zarówno przejmując ich miasto, jak i niszcząc wszystkie armie. Miastami tymi są Enlil-Zeri (M14,8) oraz Nabu-Shuma (M14,10).
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Heroes 7: Opis przejścia
- Heroes 7: Nekropolia
- Heroes 7: Nieodwracalne (Something Irreversible) M13 | Nekropolia | Solucja Heroes 7
- Heroes 7: Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi (The World Which Detachment renounces) M14 | Nekropolia
- Heroes 7: Waga Tajemnicy (The Wages of Secrecy) M15 | Nekropolia | Solucja Heroes 7
- Heroes 7: Myśli i Zamiary (Thoughts and Intentions) M16 | Nekropolia | Solucja Heroes 7
- Heroes 7: Ostatnie Kilka Kroków (Those Last Few Steps) M17 | Nekropolia | Heroes 7
- Heroes 7: Nekropolia
- Heroes 7: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
nie moge otworzyc pieczeci shalassy chociaz odwiedzilem jej oltarz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
