Twoje miasto początkowe.
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (04).
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Pozwala Otworzyć Pieczęć Arkatha (02).
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (07).
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (18).
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (05).
Aby zabrać Łzę Ashy musisz odwiedzić wszystkie obeliski (03), stanąć dokładnie w miejscu zakopania skarbu i użyć czaru Odkrycie Skarbu.
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (10).
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (09).
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Ylatha (15).
Pozwala Otworzyć Pieczęć Malassy (14).
Wrogie miasto Nekropolii.
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Malassy (12).
Pozwala Otworzyć Pieczęć Ylatha (11).
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (06).
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 sztuk złota oraz 5 rudy.
Znajdziesz tutaj także zwój na zaklęcie "Łódź Shalassy".
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 zaklęcia oraz 15 000 sztuk złota.
Opowieść o Zaginionej Córce (The Story of the Lost Daughter) M23 | Akademia
Aktualizacja:
Opowieść o Zaginionej Córce - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia dwie lokacje składające się na drugą misję z kampanii Akademii. Podobnie jak mapa, tak i sama rozgrywka fabularna podzielona została na dwie wyraźne części. Pierwsza z nich obejmuje eksplorację mapy, przejmowanie budynków i tworzenie silnej armii, natomiast druga sprowadza się do odnalezienia przejścia przez skomplikowany system magicznych aktywatorów. Aby uniknąć niepotrzebnego stresu zapoznaj się z opisem zadania Uważaj Czego Pragniesz (Be Careful What You Wish For).
Ścieżka Smutku (Path of Dolor) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się automatycznie po obejrzeniu wprowadzenia do drugiej misji z kampanii Akademii. Twoim głównym celem jest znalezienie wskazówek na temat położenie Niebieskiego Kryształu (Blue Gem). Wystarczy, że przejdziesz się wokół swojego miasta i zwiedzisz okoliczne tereny. Po jakimś czasie pojawi się komunikat aby odszukać Nekromantę na wschodzie. Gdy tylko wejdziesz na ciemniejszy teren podłoża podbiegnie do ciebie bohater i rozpocznie się dialog. Po rozmowie aktywuje się zadanie Lyla, którym musisz się teraz zająć.
Gdy już wykonasz zlecone ci zadanie, udaj się do Ołtarza Duchów (Spirit Altar) (M23,16) i porozmawiaj z dopiero co pokonaną Lylą. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz +5 do Szczęścia/Przeznaczenia.
Lyla - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po rozmowie z wrogim bohaterem w ramach zadania Ścieżka Smutku (Path of Dolor). Musisz pokonać Lylę i Lunę oraz zająć miasto Bel-Enlil (M23,13). Wszystkie pojedynki nie powinny być zbyt trudne. Za wykonanie zadania otrzymasz +5 do Ataku.
Uważaj Czego Pragniesz (Be Careful What You Wish For) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Ścieżka Smutku (Path of Dolor). Przeniesiony zostaniesz do alternatywnego świata (M23,17), a twoim celem będzie znalezienie Esencji Jadwy (Jadwa's Essence).

Kieruj się na początku na zachód. Wchodź we wszystkie magiczne okręgi jakie widzisz. Po chwili spotkasz Khalidę. Po rozmowie wejdzie ona w jeden okrąg, ty musisz wejść na drugi. Idź dalej za nią. Zostaniecie teraz rozdzieleni i przeteleportowani w dwa różne miejsca. Przejmiesz kontrolę także nad Khalidą. Przed sobą będziesz miał bardzo dużo magicznych okręgów, które układają się w taki sam schemat po obu stronach mapy. Musisz stawać na kolejnych okręgach dwoma bohaterami. Bardzo ważna jest kolejność w jakiej będziesz to robić. Poniżej przedstawiono po kolei na jakie platformy powinieneś wchodzić.
- Okrąg z posągiem ducha / banshee;
- Okrąg ze złotym pomnikiem kapłana;
- Okrąg z symbolem wielkich mieczy;
- Okrąg z zielonym bluszczem;
- Okrąg z figurą jeźdźca;
- Okrąg z posagiem stada jeleni;
- Okrąg na północy bez żadnego widocznego symbolu.
Teraz musisz tylko iść na koniec utworzonej po obu stronach ścieżki i stanąć na ostatnich okręgach. Jeden z twoich bohaterów zostanie przeteleportowany do miejsca, w którym znajduje się Esencja Jadwy. Po jej zabraniu ponownie zostaniesz przeniesiony na poprzednią walkę, gdzie automatycznie rozpocznie się walka z Tytanami Shantiri oraz Golemami Shantiri. Po wygranej, druga misja z kampanii Akademii zostanie zaliczona.
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
- Akademia
- Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie (The Story of the Wizard and the Djinn) M22 | Akademia
- Opowieść o Zaginionej Córce (The Story of the Lost Daughter) M23 | Akademia
- Opowieść o Księżniczce Ghali i czterech zalotnikach (The Story of Princess Ghali and the Four Suitors) M24 | Akademia
- Opowieść o Kwiecie Smutku (The Story of The Flower of Dolor) M25 | Akademia
- Akademia
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
