Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Magia Ziemi

 

Nazwa

Opis

Trzęsienie Ziemi - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Trzęsienie Ziemi

Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Ziemi wszystkim stworzeniom znajdującym się na ziemi, jak również murom i wieżom miejskim. Uszkodzenia zadawane umocnieniom są dwukrotnie większe.

Obrażenia zależą od poziomu magii, jak i poziomu Magii bohatera.

Splątanie - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Splątanie

Zmniejsza Ruch wskazanego wrogiego stworzenia i nie pozwala mu na używanie zdolności opartych na ruchu przez 3 tury.

W zależności od poziomu Splątanie ogranicza Ruch od 2 do 6 punktów.

Trująca Chmura - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Trująca Chmura

Na wskazanym obszarze 3x3 tworzy trującą chmurę, która rozszerza się o 1 w każdym kierunku przez 3 tury. Chmura zadaje natychmiast obrażenia od Magii Ziemi wszystkim objętym nią stworzeniom, jak również na początku tury wszystkich stworzeń oraz stworzeniom, które wchodzą w chmurę.

Zadawane obrażenia zależą od Magii bohatera oraz poziomu czaru.

Opryskanie Trucizną - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Opryskanie Trucizną

Zadaje wskazanemu wrogiemu stworzeniu obrażenia od Magii Ziemi na początku jego kolejnych 3 tur.

Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera.

Regeneracja - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Regeneracja

Leczy wskazane sojusznicze stworzenie na początku jego kolejnych 3 tur.

Liczba przywróconych punktów zdrowia zależy od poziomu czaru oraz Magii bohatera (mnożnik x5).

Kamienna Skóra - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kamienna Skóra

Zwiększa Obronę wskazanego stworzenia sojuszniczego na okres 3 tur.

Wzmocnienie zależy od poziomu czaru oraz Magii bohatera.

Kamienne Kolce - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kamienne Kolce

Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Ziemi wszystkim oddziałom znajdującym się na wskazanym obszarze w kształcie krzyża.

Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera.

Nagroda Sylanny - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nagroda Sylanny

Podwaja produkcję wskazanego tartaku lub kopalni rudy w tej samej strefie wpływów na kilka kolejnych dni.

W zależności od poziomu czaru podwojenie działa od 2 do 5 dni.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl