Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 15

 

Budowa

Opis

Kapitol - Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kapitol

Wymagania:

Ratusz

Unikalny

Koszt:

10 000 złota

10 drewna

10 rudy

Dostarcza dodatkowe 2000 sztuk złota dziennie Możesz posiadać tylko jeden Kapitol.

Zbiornik z Krwią - Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Zbiornik z Krwią

Wymagania:

Rezydencja Wampirów

Koszt:

6000 złota

10 rudy

5 kryształów smoczej krwi

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+2 do przyrostu Wampirów lub Wampirzych Lordów na tydzień.

Jaskinia Skrzydeł Wieczności - Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Jaskinia Skrzydeł Wieczności

Wymagania:

Rezydencja Wampirów

Gildia Magii - poziom 4.

Koszt:

12 000 złota

10 drewna

15 rudy

5 Cieniostali

Uniemożliwia budowę Stajni Mrocznego Księżyca

Legendarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 1 Kościanego Smoka na tydzień.

Jama Skrzydeł Wieczności - Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Jama Skrzydeł Wieczności

Wymagania:

Jaskinia Skrzydeł Wieczności

Koszt:

15 000 złota

10 gwiezdnego srebra

5 cieniostali

Ulepszenie legendarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kościanych Smoków do Widmowych Smoków.

Stajnie Mrocznego Księżyca - Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Stajnie Mrocznego Księżyca

Wymagania:

Rezydencja Wampirów

Gildia Magii - poziom 4.

Koszt:

12 000 złota

10 drewna

10 rudy

5 kryształów smoczej krwi

5 cieniostali

Uniemożliwia budowę Jaskini Skrzydeł Wieczności

Legendarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 1 Ponurego Jeźdźca na tydzień.

Stajnie Wiecznego Księżyca - Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Stajnie Wiecznego Księżyca

Wymagania:

Stajnie Mrocznego Księżyca

Koszt:

15 000 złota

10 smoczej stali

5 cieniostali

Ulepszenie legendarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Ponurych Jeźdźców do Ponurych Żniwiarzy.

Umocnienia poziom 3 - Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 3

Wymagania:

Umocnienia poziom 2

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Nieugięta Wola Ashy - Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Nieugięta Wola Ashy

Wymagania:

W mieście jest bohater posiadający Łzy Ashy

Koszt:

4000 złota

5 drewna

5 rudy

5 kryształów smoczej krwi

5 gwiezdnego srebra

5 smoczej stali

5 cieniostali

Daje 5000 złota dziennie i zwiększa przyrost w tym mieście o 50%.

Wskaźnik Nekromancji zostaje zwiększony o 10%.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl