Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 15
Budowa | Opis | |
![]() Kapitol
| Wymagania: Ratusz Unikalny Koszt: 10 000 złota 10 drewna 10 rudy | Dostarcza dodatkowe 2000 sztuk złota dziennie Możesz posiadać tylko jeden Kapitol. |
![]() Zbiornik z Krwią
| Wymagania: Rezydencja Wampirów Koszt: 6000 złota 10 rudy 5 kryształów smoczej krwi | Ulepszenie elitarnego siedliska. +2 do przyrostu Wampirów lub Wampirzych Lordów na tydzień. |
![]() Jaskinia Skrzydeł Wieczności
| Wymagania: Rezydencja Wampirów Gildia Magii - poziom 4. Koszt: 12 000 złota 10 drewna 15 rudy 5 Cieniostali Uniemożliwia budowę Stajni Mrocznego Księżyca | Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Kościanego Smoka na tydzień. |
![]() Jama Skrzydeł Wieczności
| Wymagania: Jaskinia Skrzydeł Wieczności Koszt: 15 000 złota 10 gwiezdnego srebra 5 cieniostali | Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kościanych Smoków do Widmowych Smoków. |
![]() Stajnie Mrocznego Księżyca
| Wymagania: Rezydencja Wampirów Gildia Magii - poziom 4. Koszt: 12 000 złota 10 drewna 10 rudy 5 kryształów smoczej krwi 5 cieniostali Uniemożliwia budowę Jaskini Skrzydeł Wieczności | Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Ponurego Jeźdźca na tydzień. |
![]() Stajnie Wiecznego Księżyca
| Wymagania: Stajnie Mrocznego Księżyca Koszt: 15 000 złota 10 smoczej stali 5 cieniostali | Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Ponurych Jeźdźców do Ponurych Żniwiarzy. |
![]() Umocnienia poziom 3
| Wymagania: Umocnienia poziom 2 Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy | Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
![]() Nieugięta Wola Ashy
| Wymagania: W mieście jest bohater posiadający Łzy Ashy Koszt: 4000 złota 5 drewna 5 rudy 5 kryształów smoczej krwi 5 gwiezdnego srebra 5 smoczej stali 5 cieniostali | Daje 5000 złota dziennie i zwiększa przyrost w tym mieście o 50%. Wskaźnik Nekromancji zostaje zwiększony o 10%. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Nekropolia - Budynki
- Poziom 1 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Nekropolia - Budynki specjalne | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Nekropolia - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








