Nekropolia - Rozwój miasta | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Rozwijając miasta Nekropolii musisz nastawić się na duże wydatki rudy, szczególnie na samym początku gry oraz w końcowej jej fazie. Podobnie jak w przypadku większości frakcji, tak i tutaj dominującym surowcem specjalnym są Kryształy Smoczej Krwi. Nekropolia posiada specjalny budynek pozwalający nam na przemianę żywych jednostek na ich nieumarłe odpowiedniki.

Poniżej zostanie przedstawiona lista przedstawiająca sugerowaną kolejność wznoszenia 14 kolejnych budynków w twoim mieście. Liczba obiektów jest dużo większa, jednak najbardziej kluczowe są pierwsze dwa tygodnie gry. Nie w każdym przypadku, głównie z powodu braku surowców, będziesz mógł wznieść budynki w dokładnie takiej kolejności. Niewielkie odstępstwo od tej listy nie oznacza błędnego rozwoju twojego miasta.
Kolejność | Nazwa | Opis |
1 | Aula Bohaterów | Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
2 | Zrujnowana Wieża | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 18 Duchów na tydzień. |
3 | Rada Miasta | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
4 | Cmentarz | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 25 Szkieletów na tydzień. |
5 | Gniazdo Namtaru | Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Namtaru. |
6 | Gniazdo Pająków | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 10 Hebanowych Pająków na tydzień. |
7 | Gildia Magii - poziom 1. | Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
8 | Gildia Magii - poziom 2. | Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
9 | Ratusz | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
10 | Grobowiec Zarazy | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Lamasu na tydzień. |
11 | Sepulchrum | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Liszów na tydzień. |
12 | Rezydencja Wampirów | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Wampirów na tydzień. |
13 | Targowisko | Pozwala na handel surowcami. |
14 | Ołtarz Ofiarny | Pozwala ci na przemianę żyjących stworzeń w Szkielety i Szkielety Hoplitów. |
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
