Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 6
Budowa | Opis | |
![]() Obozowisko Centaurów
| Koszt: 4000 złota 10 drewna | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 7 Centaurów na tydzień. |
![]() Posterunek Centaurów
| Wymagania: Obozowisko Centaurów Koszt: 6000 złota 5 drewna 5 smoczej stali | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Centaurów do Centaurów Łupieżców. |
![]() Chata Centaurów
| Wymagania: Obozowisko Centaurów Koszt: 4000 złota 5 drewna | Ulepszenie elitarnego siedliska. +7 Centaurów lub Centaurów Łupieżców na tydzień. |
![]() Portal Miejski
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 500 złota 2 drewna 2 rudy 2 Kryształy Smoczej Krwi 5 Smoczej Stali | Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót. Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem. |
![]() Gildia Magii - poziom 2.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy 5 kryształy smoczej krwi 1 gwiezdne srebra 1 smoczej stali 1 cieniostali | Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() Tygiel Magii Krwi
| Wymagania: Umocnienia poziom 2 Koszt: 500 złota Uniemożliwia budowę Fosy | -3 do Magii wszystkich wrogich bohaterów w strefie wpływów tego miasta. |
![]() Fosa
| Wymagania: Umocnienia poziom 2 Koszt: 500 złota 2 drewna Uniemożliwia budowę Tygla Magii Krwi | Daje miastu fosę na czas oblężeń. |
![]() Koszary Orków
| Wymagania: Namiot Orków Koszt: 800 złota 5 drewna 5 rudy | Ulepszenie podstawowego siedliska. +12 Siepaczy lub Miażdżycieli na tydzień. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Twierdza - Budynki
- Poziom 1 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Twierdza - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








