Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Magia Światła

 

Nazwa

Opis

Niebiańska Zbroja - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niebiańska Zbroja

Pochłania obrażenia zadawane wskazanemu sojuszniczemu stworzeniu przez okres 3 tur.

W zależności od poziomu czaru, zbroja pochłania od 27 do 54 punktów obrażeń.

Światło Oczyszczenia - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Światło Oczyszczenia

Natychmiast usuwa pewną liczbę negatywnych efektów magicznych ze wskazanego sojuszniczego stworzenia.

Każdy kolejny poziom czaru zwiększa liczbę zniesionych negatywnych efektów oraz zmniejsza koszt many o 10.

Pewność Elratha - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pewność Elratha

Zwiększa Obronę oraz Przywództwo bohatera na następną walkę.

W zależności od poziomu czar zwiększa Obronę od +2 do +7, a także Przywództwo od +5 do +25.

Leczenie - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Leczenie

Natychmiast wskrzesza i leczy wskazane stworzenie sojusznicze lub zadaje punkty obrażeń od Magii Światła wrogiemu Nieumarłemu stworzeniu (Nie działa na Konstrukty).

Liczba uleczonych lub odebranych punktów życia zależy od poziomu czaru i posiadanej Magii.

Wskrzeszenie - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wskrzeszenie

Natychmiast wskrzesza i leczy wskazane stworzenie sojusznicze. Wybrana istota leczy i wskrzesza wszystkie sojusznicze stworzenia przez okres 3 tur (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty).

Liczba przywróconych punktów zdrowia zależy od poziomu czaru i Magii bohatera.

Odpłata - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Odpłata

Zadaje obrażenia od Magii Światła każdemu stworzeniu atakującemu wskazane sojusznicze stworzenie. Czas trwa zaklęcia to 3 tury.

Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera.

Przyzwanie Złotego Smoka - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Przyzwanie Złotego Smoka

Przyzywa Złote Smoki (5 sztuk) na wskazany obszar 2x2.

Słoneczny Promień - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Słoneczny Promień

Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Światła wskazanemu oddziałowi wroga.

Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz posiadanej Magii.

Rozbłysk - Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Rozbłysk

Zadaje obrażenia od Magii Światła wrogim oddziałom, które zostaną trafione przez 1 z 8 promieni, rozchodzących się ze wskazanego punktu w 8 różnych kierunkach. Promienie blokowane są przez oddziały i przeszkody. Wskazany zaklęciem punkt musi być pustym polem.

Obrażenia zależą od poziomu czaru, jak i Magii bohatera.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl