Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Magia Światła
Nazwa | Opis | |
![]() | Niebiańska Zbroja | Pochłania obrażenia zadawane wskazanemu sojuszniczemu stworzeniu przez okres 3 tur. W zależności od poziomu czaru, zbroja pochłania od 27 do 54 punktów obrażeń. |
![]() | Światło Oczyszczenia | Natychmiast usuwa pewną liczbę negatywnych efektów magicznych ze wskazanego sojuszniczego stworzenia. Każdy kolejny poziom czaru zwiększa liczbę zniesionych negatywnych efektów oraz zmniejsza koszt many o 10. |
![]() | Pewność Elratha | Zwiększa Obronę oraz Przywództwo bohatera na następną walkę. W zależności od poziomu czar zwiększa Obronę od +2 do +7, a także Przywództwo od +5 do +25. |
![]() | Leczenie | Natychmiast wskrzesza i leczy wskazane stworzenie sojusznicze lub zadaje punkty obrażeń od Magii Światła wrogiemu Nieumarłemu stworzeniu (Nie działa na Konstrukty). Liczba uleczonych lub odebranych punktów życia zależy od poziomu czaru i posiadanej Magii. |
![]() | Wskrzeszenie | Natychmiast wskrzesza i leczy wskazane stworzenie sojusznicze. Wybrana istota leczy i wskrzesza wszystkie sojusznicze stworzenia przez okres 3 tur (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty). Liczba przywróconych punktów zdrowia zależy od poziomu czaru i Magii bohatera. |
![]() | Odpłata | Zadaje obrażenia od Magii Światła każdemu stworzeniu atakującemu wskazane sojusznicze stworzenie. Czas trwa zaklęcia to 3 tury. Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera. |
![]() | Przyzwanie Złotego Smoka | Przyzywa Złote Smoki (5 sztuk) na wskazany obszar 2x2. |
![]() | Słoneczny Promień | Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Światła wskazanemu oddziałowi wroga. Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. |
![]() | Rozbłysk | Zadaje obrażenia od Magii Światła wrogim oddziałom, które zostaną trafione przez 1 z 8 promieni, rozchodzących się ze wskazanego punktu w 8 różnych kierunkach. Promienie blokowane są przez oddziały i przeszkody. Wskazany zaklęciem punkt musi być pustym polem. Obrażenia zależą od poziomu czaru, jak i Magii bohatera. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Księga Czarów
- Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Księga Czarów
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









