Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Magia Ziemi

Magia Ziemi jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.

Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Ziemi otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Ziemi jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.

Rozwój drzewka Magii Ziemi powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Ziemi Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Ziemi. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Ziemi I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Ziemi Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Ziemi II czary wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Ziemi. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Ziemi jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Magia Ziemi Nowicjusz - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Ziemi Nowicjusz

Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.

Uczony Magii Ziemi - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uczony Magii Ziemi

Zmniejsza koszt Many zaklęć Magii Ziemi o 20%.

Znajomość Magii Ziemi I - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Ziemi I

Kamienna Skóra i Regeneracja są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Twardy Jak Skała - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Twardy Jak Skała

+1 do Obrony za każde rzucone zaklęcie Magii Ziemi. Działa do końca walki.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Magia Ziemi Ekspert - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Ziemi Ekspert

Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2.

Znajomość Magii Ziemi II - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Ziemi II

Splątanie zadaje dodatkowo 120 obrażeń od Magii Ziemi, jeżeli stworzenie się poruszy.

Opryskanie Trucizną trwa do końca walki.

Mądrość Ziemi - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mądrość Ziemi

+4 do Magii dla zaklęć Magii Ziemi. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Magia Ziemi Mistrz - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Ziemi Mistrz

Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3.

Znajomość Magii Ziemi III - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Ziemi III

Trzęsienie Ziemi zadaje podwójne obrażenia budynkom i wrogim stworzeniom.

Kamienne Kolce zadają podwójne obrażenia jednostce na środkowym polu.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Witalność Natury - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Witalność Natury

+15% Zdrowia dla stworzeń sojuszniczych.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl