Twoje miasto początkowe.
Neutralne miasto Lochów. Bardzo słabo bronione.
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (09).
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (10).
Aby przez nią przejść musisz ukończyć zadanie "Zatoka Kła".
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (03).
Klucz z Ołtarza pozwoli ci na przejście przez Pieczęć Shalassy (04).
Wroga bohaterka Akademii. Pojawi się dopiero po wykonaniu zadania "Zerwany sojusz".
Wrogi bohater Nekropolii. Pojawi się dopiero po wykonaniu zadanie "Zerwany sojusz".
8 Zielonych Smoków, 7 Widmowych Smoków, 5 Czarnych Smoków, 4 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 czary oraz 25 000 sztuk złota.
6 Zielonych Smoków, 4 Kościane Smoki, 4 Smoki Cienia, 2 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 25 000 sztuk złota.
10 Żywiołaków Ognia, 10 Żywiołaków Powietrza, 10 Żywiołaków Wody.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary, 10 Kryształów Smoczej Krwi, 10 Smoczej Stali, 10 Cieniostali oraz 10 Gwiezdnego Srebra.
Magiczne Bransolety;
+4 do Magii, Pozwala rzucić zaklęcie magii pierwotnej Implozja raz na bitwę.
Czapka Zwiadowcy;
+4 do zasięgu widzenia, Pozwala rzucić zaklęcie magii powietrza Jasnowidzenie Ylatha raz na dzień.
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
Krasnoludzka Kusza;
+4 do bazowych obrażeń sojuszniczych stworzeń dystansowych, Wszystkie sojusznicze stworzenia dystansowa mają pełny zasięg, +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń dystansowych.
Zbroja ze Smoczych Łusek;
+4 do Mocy, +4 do Obrony.
Magiczny Diadem;
+2 do Ducha, -1 do kosztu many dla wszystkich zaklęć.
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
Świat Trzęsie się w Posadach (A World which now Trembles) M8 | Loch | Heroes VII
Aktualizacja:
Świat Trzęsie się w Posadach - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia dwa poziomy ostatniej misji z kampanii Lochów. Przygodę rozpoczniesz posiadając jedno miasto, jednak powinieneś jak najszybciej zająć także drugie znajdujące się w podziemiach. Na powierzchnię wyjdź dopiero gdy zbadasz cały dolny poziom, zdobędziesz budynki i rozbudujesz odpowiednio mapę. Przeciwko sobie będziesz miał trzech wrogów, którzy jednak nie dysponują miastami, a jedynie bohaterami. Tym niemniej nie czekaj z wykonaniem misji do samego końca, gdyż wrogowie mogą do tego czasu zająć znaczne obszary górnego poziomu.
Zatoka Kła (Fang Bay) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się automatycznie z misją. Twoim głównym celem jest znalezienie wejścia do Zatoki Kła (Fang Bay). Początek rozgrywki powinien być taki jak w przypadku każdej misji Lochów. Najpierw zajmij się eksploracją podziemi, zdobywaniem kolejnych budynków, surowców oraz rozbudową armii. Dopiero gdy poczujesz się wystarczająco silny możesz wyjść na powierzchnię. Nie musisz się zbytnio śpieszyć, wrogowie nie są zbyt aktywni.

Gdy już zbierzesz odpowiednią armię udaj się w okolice Bariery (M8,5). Wysłuchaj opowieści, a twoje zadanie zostanie zaktualizowane. Aby usunąć barierę musisz odwiedzić trzy obeliski (M8,6), (M8,7), (M8,8). Nie są one w żaden sposób bronione, więc nie powinno to być zbyt trudne. Uważaj jednak na kręcących się w okolicy trzech wrogich bohaterów.
Zadanie zostanie zaliczone gdy tylko przejdziesz przez barierę. Jako nagrodę otrzymasz 1000 punktów doświadczenia, 25 Morskich Elfów Piratów oraz +1 do Ataku.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
- Loch
- Bezdenne Spojrzenie (The Fathomless Glare) M5 | Loch | Solucja Heroes VII
- Cienie Ludzkich Myśli (The Shadows of Men's Thoughts) M6 | Loch | Heroes VII
- Esencja Najczystszej Trucizny (The Essence of Purest Poison) M7 | Loch
- Świat Trzęsie się w Posadach (A World which now Trembles) M8 | Loch | Heroes VII
- Loch
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
