Poziom 1 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 1
Budowa | Opis | |
![]() Rada Osady
| Budynek jest zbudowany w momencie rozpoczęcia gry. | Daje możliwość budowania nowych obiektów w tym mieście. Daje 500 sztuk złota dziennie. |
![]() Cmentarz
| Koszt: 800 złota | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 25 Szkieletów na tydzień. |
![]() Ossuarium
| Wymagania: Cmentarz Koszt: 1700 złota 5 rudy | Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Szkieletów do Szkieletów Hoplitów. |
![]() Zrujnowana Wieża
| Koszt: 1000 złota 10 rudy | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 18 Duchów na tydzień. |
![]() Nawiedzona Wieża
| Wymagania: Zrujnowana Wieża Koszt: 1900 złota 2 cieniostali | Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Duchów do Banshee. |
![]() Gildia Magii - poziom 1.
| Koszt: 500 złota 2 drewna 2 rudy | Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() Aula Bohaterów
| Koszt: 500 złota 5 rudy | Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
![]() Gniazdo Namtaru
| Koszt: 1000 złota 5 rudy | Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Namtaru. |
![]() Targowisko
| Koszt: 500 złota | Pozwala na handel surowcami. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Nekropolia - Budynki
- Poziom 1 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Nekropolia - Budynki specjalne | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Nekropolia - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









