Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.
Podejdź i podążaj za jeleniem.
Porozmawiaj z Danan, a następnie za nią podążaj.
Gdy tylko podejdziesz automatycznie rozpocznie się rozmowa, a po niej otrzymasz dostęp do swojego pierwszego miasta.
Możesz zbudować tutaj łódź, dzięki której będziesz mógł poruszać się po wodzie. Potrzebujesz do tego: 6500 złota, 16 drewna i 8 rudy.
Przepłynięcie za skały skutkować będzie atakami cyklopów, które za każdym razem zniszczą część naszej armii.
Pokonaj siły nieprzyjaciela: 5 Cyklopów, 20 Harpii, 20 Gnolli, 2 Piaskowe Wiwerny, 2 Centaury.
Pojawi się dopiero po pokonaniu cyklopów (08). Skorzystaj z niego jeśli chcesz zakończyć misję.
500 złota lub 250 punktów doświadczenia.
Pokonaj 10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemota i 1 Cyklopa.
Jako nagrodę otrzymasz 2000 złota oraz Płaszcz Ochrony, dodający +2 do obrony bohatera.
4 Rakszasa Radża
500 złota lub 250 punktów doświadczenia.
Sandały Szybkiej Podróży; +1 do punktów ruchu.
500 złota lub 250 punktów doświadczenia.
Hełm Gladiatora; -5 do morale jednostek przeciwnika.
Płaszcz Odkrywcy; +2 do zasięgu widzenia.
1500 złota lub 1000 punktów doświadczenia.
Rękawice Czarnego Strażnika; +2 do mocy.
500 złota lub 250 punktów doświadczenia.
500 sztuk złota lub 250 punktów doświadczenia.
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
500 sztuk złota lub 250 punktów doświadczenia.
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Płaszcz Ochrony; +2 do obrony.
Amulet Maskowania; +1 do obrony, umożliwia raz na starcie rzucenie czaru "mgła".
Kryształowy Naszyjnik; +2 do magii.
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
2000 sztuk złota lub 1500 punktów doświadczenia.
Idealna Kusza; +2 do ataku oraz +10 do inicjatywy sojuszniczych jednostek dystansowych.
Smutki Zesłane Przez Los (The Griefs That Fate Assigns) M1 | Solucja Heroes VII
Aktualizacja:
Smutki Zesłane Przez Los - mapa i opis misji
W pierwszej misji z kampanii Sylvan poznamy losy młodego morskiego elfa o imieniu Wysloth. Podczas swojej podróży w wyniku burzy zatonął jego statek. Przygodę rozpoczynamy od momentu wyrzucenia go na brzeg nieznanego kontynentu. W misji tej nie musisz się spieszyć, gdyż jednostki wroga nie stają się coraz silniejsze, ani nie działają na twoją niekorzyść. Spokojnie pokonuj kolejne etapy misji, pokonuj przeciwników i zbieraj armię potrzebną do pokonania 5 cyklopów. Na mapie, poza najważniejszymi miejscami związanymi z wykonywaniem misji, zaznaczono także silniejsze grupy przeciwników, potencjalne nowe jednostki do twojej armii oraz skrzynie ze złotem, doświadczeniem oraz przedmiotami.
Rozbitek (Castaway) - zadanie główne
Jest to pierwsze zadanie jakie zostanie dodane do twojego dziennika zadań. Musisz zbadać okolicę wybrzeża, przy którym zostałeś wyrzucony z morza. Na samym początku udaj się na północ i kliknij na samotnego jednorożna (Lone Unicorn). Wysloth wejdzie na jego grzbiet.
Twoim następnym krokiem jest odszukanie Jelenia (M1,2). Gdy tylko podejdziesz zacznie on od ciebie uciekać. Musisz za nim podążać. Jeśli jednak czujesz się na siłach możesz spróbować walczyć z okolicznymi przeciwnikami. Zyskasz dzięki temu odrobinę doświadczenia i surowców. Pogoń za Jeleniem potrwa około tur. Po jej zakończeniu będziesz mógł przyłączyć go do drużyny. Od razu zobaczysz kolejną grupę jednostek, z którą możesz zrobić to samo - 25 Wróżek. Dziennik zadań zostanie zaktualizowany, a ty będziesz musiał podążać za kolejnymi obeliskami, począwszy od miejsca, w którym stoisz.

Doprowadzą cię one do elfickiego bohatera - Danan (M1,3). Porozmawiaj z nią, a poleci ci ona podążać za sobą. W ciągu około 2 tur dojdziecie do miasta (M1,4). Tam musisz porozmawiać z Sylraelem. Dowiesz się, że mają oni problem z okolicznymi Cyklopami. Będziesz musiał się nimi zająć.
Zadanie zostanie zakończone sukcesem. Otrzymasz 1000 punktów doświadczenia oraz dostęp do twojego pierwszego miasta - Shalwen. Na twoich usługach znajdzie się także Danan - elificka bohaterka.
Zbuduj statek (Build a ship fit to go through the maelstorm) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się automatycznie po rozmowie z Sylraelem w Shalwan (M1,4). Będziesz musiał zbudować statek, którym dostaniesz się na wyspę cyklopów.

Aby zbudować łódź musisz udać się do Stoczni (M1,5), która znajduje się ona zaledwie kilkanaście pól od miasta i zapłacić odpowiednią kwotę za statek. Kosztować cię to będzie 6500 złota, 16 drewna i 8 rudy. Na szczęście nie goni cię czas i możesz stracić go tyle ile chcesz na szukanie zasobów i rozwijanie miasta. Przejdź się więc po całej dostępnej mapie i pozbieraj wszystkie surowce jakie znajdziesz.
Gdy już to zrobisz, wróć do stoczni i zbuduj statek. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 2500 punktów doświadczenia oraz Ranger's Armour, dodający +2 do Ducha (Spirit).
Złe Spojrzenie (Evil eye) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się automatycznie po tym jak zbudujesz łódź w stoczni (M1,5). Twój cel jest bardzo prosty. Musisz przepłynąć na drugą stronę morza, do wyspy cyklopów. Przed uczynieniem tego warto rozejrzeć się po całym zbiorniku wodnym i wybrzeżu, gdyż znajdziesz tam sporo złota, doświadczenia i surowców. Pamiętaj jednak abyś nie przekraczał linii skał (M1,6). Gdy to zrobisz co kilka przepłyniętych pól będziesz atakowany przez cyklopa, który zniszczy część twojej armii. Kilka takich ataków i stracisz wszystkich wojowników.

Gdy już przeszukasz całe morze udaj się do teleportu (M1,7). Teraz popłyń na drugi brzeg i pokonaj cyklopy w bramie. Twoim ostatnim zadaniem jest udanie się na sam szczyt wzgórza i pokonanie sił nieprzyjaciela w twierdzy (M1,8). Będzie to dosyć trudne, w głównej mierze przez 5 cyklopów. Warto do tego starcia odpowiednio się przygotować i zrekrutować jak największą liczbę jednostek, najlepiej dystansowych i latających. Gdy uda ci się wygrać, jako nagrodę otrzymasz po jednym punkcie ataku, obrony i morale.
Wróć teraz do statku, skorzystaj z teleportu (M1,7), a następnie przepłyń przez skały (M1,6). Jeśli chcesz zakończyć misję w tej kampanii musisz jeszcze tylko skorzystać z kolejnego teleportu (M1,8), który pojawił się po pokonaniu cyklopów.
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
