Wrogie miasto Twierdzy.
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (07).
Wrogie miasto Akademii.
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (10).
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (04).
Wrogie miasto Nekropolii.
Wrogie miasto Przystani.
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (06).
Pojawi się po aktywacji dwóch Wież Mostu (11;12).
Wrogie miasto Akademii.
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 zaklęcia oraz 15 000 sztuk złota.
6 Zielonych Smoków, 4 Kościane Smoki, 3 Smoki Cienia, 2 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 zaklęcia oraz 25 000 sztuk złota.
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 sztuk złota oraz 5 rudy.
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Opowieść o Kwiecie Smutku (The Story of The Flower of Dolor) M25 | Akademia
Aktualizacja:
Opowieść o Kwiecie Smutku - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia czwartą, ostatnią misję z kampanii Akademii. Do twojej dyspozycji oddana została ogromna mapa, z czego praktycznie całą jej wschodnią część zajmują bagna, po których twój bohater porusza się dużo wolniej. Jako przeciwników będziesz miał miasta Nekropolii, Przystani oraz Akademii. Warto oszczędzać czas zwłaszcza w pierwszej fazie rozgrywki, tak aby wrogowie zbytnio się nie rozbudowali i żebyś miał szanse na przejęcie jednego z wrogich miast.
Współczucie dla Łowcy (Pity the Hunter) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się automatycznie po obejrzeniu wprowadzenia do czwartej misji z kampanii Akademii. Twoim głównym celem jest pokonanie orków. Idź ścieżką, na której się znajdujesz. Po chwili dojdziesz do małego oddziału orków. Musisz ich pokonać. Po pojedynku dojdzie do sprzeczki z inną bohaterką Akademii - Aali. Będziesz musiał pokonać także i ją. Dysponuje ona armią 10 Kabirów, 5 Uczniów i 3 Rakszasów, tak więc nie powinna stanowić żadnego problemu.
Po wygranym pojedynku rozpocznie się nowe zadanie Zdrajca (Turncoat). Idź dalej południe, aż dotrzesz do miasta Kisasi (M25,2). Do walki jednak nie dojdzie, pozwolisz wrogiemu bohaterowi na ucieczkę. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia.
Zdrajca (Turncoat) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po pokonaniu Aali w ramach zadania Współczucie dla Łowcy (Pity the Hunter). Twoim celem będzie ponownie pokonanie bohaterki Akademii oraz zajęcie jej miasta. Udaj się w tym celu w południowo-wschodni róg mapy. Znajdziesz tam miasto Ihmarra (M25,5). Sama Aali też powinna kręcić się w okolicy.
Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz Szatę Sędziego (Magister's Robe), która dodaje +2 do Ducha oraz +2 do Magii.
Połączenie Losów (Reunion of Fates) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Współczucie dla Łowcy (Pity the Hunter). Twoim celem jest odnalezienie Kwiatu Smutku (Flower of Dolor). Znajduje się on w niewielkiej świątyni w południowo wschodniej części mapy (M25,3). Broniony jest przez bardzo słabą grupę Golemów oraz Tytanów Shantiri.
Gdy tylko zabierzesz artefakt zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz +5 do Magii.
Czarodzieje Mroku (The Dark Wizards) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się, gdy tylko przekroczysz most z Pieczęcią Shalassy (M25,7). Twoim celem jest odszukanie Luny, pokonanie jej, a następnie zajęcie rządzonego przez nią miasta. Znajdziesz ją w południowo zachodniej części mapy, przebywającą w pobliżu miasta Eriba-Nadin (M25,8).
Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz +10 do Szęścia/Przeznaczenia.
Krzyżowcy Światła (Crusaders of the Light) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się, gdy tylko przekroczysz most z Pieczęcią Shalassy (M25,7). Tym razem musisz odnaleźć bohaterkę Melisande. Pokonaj ją i przejmij jej miasto. Zarówno Melisande, jak i miasto Lightmarch znajdziesz w północno-zachodniej części mapy (M25,9).
Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz +10 do Ducha.
Zabij Qasima! (Kill Qasim!) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po ukończeniu misji Zdrajca (Turncoat). Twoim celem będzie pokonanie niejakiego Qasima. Najpierw musisz udać się na zachód mapy i odnaleźć dwie Wieże Mostu (Brigde tower). Pierwsza z nich znajduje się na południowym wschodzie (M25,11), niedaleko wrogiego miasta Nekropolii. Druga natomiast przy niewielkiej rzeczce na północy (M25,12).

Gdy aktywujesz dwie wieże pojawi się most (M25,13), którym będziesz mógł przejść na centralną wyspę. Idź do jej centrum i zajmij miasto Ahmar-Jaziira (M25,14). Jako nagrodę otrzymasz 20 000 punktów doświadczenia oraz +10 do Magii. Zadanie oraz cała kompania zostanie zakończona sukcesem.
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
- Akademia
- Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie (The Story of the Wizard and the Djinn) M22 | Akademia
- Opowieść o Zaginionej Córce (The Story of the Lost Daughter) M23 | Akademia
- Opowieść o Księżniczce Ghali i czterech zalotnikach (The Story of Princess Ghali and the Four Suitors) M24 | Akademia
- Opowieść o Kwiecie Smutku (The Story of The Flower of Dolor) M25 | Akademia
- Akademia
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
