Twierdza - Rozwój miasta | Twierdza w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Rozwój miast Twierdzy wiąże się z koniecznością posiadania dużych ilości drewna, gdyż to właśnie ten surowiec jest dominujący. Głównym surowcem specjalnym są natomiast Kryształy Smoczej Krwi. Aby uniknąć problemów z brakiem materiałów budowlanych warto już na wczesnym etapie gry wybudować Targowisko. Twierdza nie posiada budynku specjalnego zapewniającego nam dodatkowe opcje.

Poniżej zostanie przedstawiona lista przedstawiająca sugerowaną kolejność wznoszenia 14 kolejnych budynków w twoim mieście. Liczba obiektów jest dużo większa, jednak najbardziej kluczowe są pierwsze dwa tygodnie gry. Nie w każdym przypadku, głównie z powodu braku surowców, będziesz mógł wznieść budynki w dokładnie takiej kolejności. Niewielkie odstępstwo od tej listy nie oznacza błędnego rozwoju twojego miasta.
Kolejność | Nazwa | Opis |
1 | Aula Bohaterów | Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
2 | Gniazda Harpii | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 20 Harpii na tydzień. |
3 | Rada Miasta | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
4 | Targowisko | Pozwala na handel surowcami. |
5 | Namiot Wojskowy | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 12 Siepaczy na tydzień. |
6 | Obozowisko Centaurów | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 7 Centaurów na tydzień. |
7 | Siedliska Gnolli | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 24 Gnolli na tydzień. |
8 | Totem Ojca Niebo | +4 do Krwawego Szału dla twoich bohaterów Twierdzy w strefie wpływów tego miasta. |
9 | Ratusz | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
10 | Skała Wiwern | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 6 Wiwern Piaskowych na tydzień. |
11 | Ołtarz Złamanych Mieczy | Stworzenia odwiedzającego to miejsce bohatera dostają +1 do Ruchu i +5 do Ataku na kolejne 3 walki. |
12 | Siedziba Najeźdźców | Daje 250 sztuk złota za każdą wygraną walkę. |
13 | Jaskinia Bazyliszków | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie Bazyliszkowych Jeźdźców na tydzień. |
14 | Kamienne Słupy | Ulepszenie elitarnego siedliska. +2 Bazyliszkowych Jeźdźców lub Bazyliszkowych Lansjerów na tydzień. |
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
