Might & Magic: Heroes VII - M22 Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie
Might & Magic: Heroes VII - M22 Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie
Azhar
Sojusznicze miasto Akademii.
Armia Orków
Manaar
Sojusznicze miasto Akademii.
Shahibdiya
Sojusznicze miasto Akademii.
Armia Orków - Północ
Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (08).
Armia Orków - Południe
Ołtarz Elratha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (06).
Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (11).
Tablica Upamiętniająca
Aby przejść dalej musisz przełączyć wszystkie dźwignie. Pierwsza jest w górnym, lewym rogu. Druga w dolnym, lewym rogu. Trzecia w dolnym, prawym rogu, a ostatnia w górnym, prawym rogu.
Po wejściu do pomieszczenia na północy zostaniesz zaatakowany przez wrogiego bohatera.
Ołtarz Shalassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (09).
Skrzynia z artefaktem
Armia Orków
Armia Orków
20 Kabirów
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
20 Kabirów
Skrzynia z artefaktem
Armia Orków - Północ
Skrzynia z artefaktem
Armia Orków - Południe
Skrzynia z artefaktem
Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (11).
Armia Orków - Południe
5 Dżinnów;
Przyłączą się do ciebie po zaliczeniu zadania "Krąg Kontratakuje".
20 Kabirów;
Przyłączą się do ciebie po zaliczeniu zadania "Krąg Kontratakuje".
5 Rakszasów;
Przyłączą się do ciebie po zaliczeniu zadania "Krąg Kontratakuje".
10 Kabirów
Skrzynia z artefaktem
Dopiero po zabraniu Kwiatu Pustyni.
Dopiero po zabraniu Kwiatu Pustyni.
Skrzynia z artefaktem
2 Rakszasów

Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie (The Story of the Wizard and the Djinn) M22 | Akademia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Akademii. Nie będziesz dysponować tutaj żadnym miastem, będziesz musiał natomiast pomóc sojuszniczym metropoliom w odparciu ataku orków. Podczas gry nie zapomnij zbierać rozrzuconych po mapie sojuszniczych oddziałów, które pomogą ci wzmocnić swoją armię. Nie musisz także skupiać się na zbieraniu surowców, gdyż nie będą one zbyt przydatne w tej misji.

Noc Tysiąca Płomieni (The Night of a Thousand Fires) - zadanie główne

Jest to pierwsze zadanie jakie zostanie przed tobą postawione. Twoim celem będzie pokonanie trzech armii Twierdzy znajdujących się w okolicy miasta Azhar (M22,1). Na przygotowanej przez nas mapie wszystkie armie zostały zaznaczone numerem (M22,2). Składają się one z:

  • Armia na północy z 20 Siepaczy;
  • Armia na południu z 40 Harpii i 20 Gnolli;
  • Armia na wschodzie 30 Gnolli i 25 Siepaczy.

Po pokonaniu ich wszystkich zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 1000 sztuk złota oraz 2500 punktów doświadczenia.

Pierwszy w Kręgu (The First of the Circle) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Noc Tysiąca Płomieni (The Night of a Thousand Fires). Musisz porozmawiać z Quasim, bohaterem, który podszedł do twojej bohaterki Fahady. Gdy tylko to zrobisz zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 500 sztuk złota.

Podsycanie Ognia (Spreading the Fire) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po ukończeniu misji Pierwszy w Kręgu (The First of the Circle). Twoim celem jest zatrzymanie ataku orków na miasto Manaar (M22,3). Aby to zrobić musisz pokonać bohatera Twierdzy Kibwe, zanim ten przypuści szturm na miasto. Powinien on przebywać gdzieś południowo-zachodniej części mapy.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl