Poziom 12 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 12
Budowa | Opis | |
![]() Labirynt
| Koszt: 5000 złota 20 rudy | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Minotaurów na tydzień. |
![]() Wielki Labirynt
| Wymagania: Labirynt Koszt: 7500 złota 5 smoczej stali 5 kryształów smoczej krwi | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Minotaurów do Minotaurów Strażników. |
![]() Gildia Magii - poziom 4.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 3. Koszt: 500 złota 5 rudy 5 kryształów smoczej krwi 5 gwiezdne srebro 5 smoczej stali 5 cieniostali | Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() Fosa
| Wymagania: Umocnienia poziomu 2. Koszt: 500 złota 2 cieniostali | Dodaje podczas oblężeń fosę. |
![]() Wężowa Wieża
| Wymagania: Jezioro Uciszonych Głosów Koszt: 3400 złota 10 drewna Uniemożliwia budowę Rozlewiska Cieniostali | Ulepszenie podstawowego siedliska. +5 Meduz lub Meduz Wiedźm na tydzień. |
![]() Rozlewisko Cieniostali
| Wymagania: Kuźnia Wędrowców Koszt: 3700 złota 10 rudy 2 cieniostali Uniemożliwia budowę Wężowej Wieży | Ulepszenie podstawowego siedliska. +4 Wędrowców lub Bezdusznych Wędrowców. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Loch - Budynki
- Poziom 1 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Lochy - Budynki specjalne | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Loch - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






