Twoje miasto początkowe.
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Wrogie miasto Akademii.
Wrogie miasto Nekropolii.
Aby zabrać Łzę Ashy musisz odwiedzić wszystkie obeliski (02) i użyć w danym miejscu czaru Odkrycie Skarbu.
Nie możesz jej przekroczyć.
Wrogie miasto Akademii.
Pojawi się dopiero po zaliczeniu zadania "Potop".
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 zaklęcia oraz 15 000 sztuk złota.
6 Zielonych Smoków, 4 Kościane Smoki, 3 Smoki Cienia, 2 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 zaklęcia oraz 25 000 sztuk złota.
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 sztuk złota oraz 5 rudy.
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 zaklęcia oraz 15 000 sztuk złota.
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
200 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Opowieść o Księżniczce Ghali i czterech zalotnikach (The Story of Princess Ghali and the Four Suitors) M24 | Akademia
Aktualizacja:
Opowieść o Księżniczce Ghali i czterech zalotnikach - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia trzecią misję z kampanii Akademii. Przed tobą postawionych zostanie kilka zadań głównych oraz pobocznych, które złożą się w ciekawą całość. Warto już od początku misji się śpieszyć, gdyż na całą rozgrywkę masz tylko 12 tygodni. Nie będziesz miał natomiast bezpośrednich przeciwników, tak więc nie musisz się martwić o zbytnią rozbudowę wrogich armii.
Oaza Kusai (The Oasis Of Kusai) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się od razu po obejrzeniu wprowadzenia do trzeciej misji z kampanii Akademii. Pierwszym celem jaki przed tobą został postawiony jest ukończenie zadania Cena Wody (The Cost of Water). Dzięki temu zbierzesz surowce na budowę Studni. Aby rozpocząć budowę musisz kliknąć na flagę, która pojawiła się obok twojego miasta Tiin-Hajar (M24,1). Potrwa ona 1 turę.

Gdy budowa zostanie zakończona będziesz musiał odpowiednio pokierować rzeką. Podejdź do dwóch głazów (M23,4) i kliknij na nie. Automatycznie zostaną rozbite, a woda popłynie do twojego miasta. Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 5 Tytanów oraz +15 do Morale.
Cena Wody (The Cost of Water) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się od razu po obejrzeniu wprowadzenia do trzeciej misji z kampanii Akademii. Musisz zebrać odpowiednią ilość surowców do budowy oazy dla swoich ludzi. Potrzebować będziesz:
- 20 000 sztuk złota;
- 50 drewna;
- 50 rudy;
- 25 Smoczej Stali;
- 25 Gwiezdnego Srebra.
Wystarczy, że przejdziesz się po mapie i będziesz zwracał wagę na te surowce, których potrzebujesz. Za wykonanie zadania otrzymasz +15 do Szczęścia/Przeznaczenia.
Znajdź Łzę Ashy (Find the Tear of Asha) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się od razu po obejrzeniu wprowadzenia do trzeciej misji z kampanii Akademii. Twoim celem jest odnalezienie Obelisków na mapie. Wszystkie 5 Obelisków zostały zaznaczone na przygotowanej przez nas mapie numerem (M24,2). Nie ma znaczenia w jakiej kolejności będziesz je odwiedzać.

Gdy już odwiedzisz wszystkie obeliski udaj się do miejsca ukrycia Łez Ashy (M24,6). Pamiętaj, że musisz stanąć dokładnie co do jednego pola w miejscu ukrycia skarbu. Gdy to zrobisz użyj czaru Odkrycie Skarbu. Teraz musisz tylko wrócić do miasta i zbudować Mistyczny Portal.
W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz +2 do Ducha Oraz +2 do Magii.
Limit Czasu (Time Limit) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się od razu po obejrzeniu wprowadzenia do trzeciej misji z kampanii Akademii i polega tylko i wyłącznie na konieczności ukończenia wszystkich pozostałych zadań w mniej niż 12 tygodni.
Legendarny Bohater Wieczności (The Champion of Eterna) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się po zakończeniu misji Cena Wody (The Cost of Water). Musisz odnaleźć Adar-Malika, porozmawiać z nim i poprosić o pomoc. Udaj się do miasta Ashur-Ilum (M24,5) i porozmawiaj z bohaterem. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 50 000 punktów doświadczenia.
Legendarny Bohater Chimery (The Chamion of Chimera) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się po zakończeniu misji Oaza Kusai (The Oasis of Kusai). Będziesz musiał zdobyć przychylność bohatera Akademii Ajita. Udaj się w tym celu do miasta Ahmar-Fahd (M24,3) i porozmawiaj z nim. Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 50 000 punktów doświadczenia.
Legendarny Bohater Materii (The Champion of Materia) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się po zakończeniu misji Znajdź Łzę Ashy (Find the Tear of Asha). Będziesz musiał odnaleźć i porozmawiać z Yasirem. Znajduje się on w mieście Dahabi (M24,8) w północno-wschodniej części lokacji. Za wykonanie zadania otrzymasz 50 000 punktów doświadczenia.
Potop (The Flood) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu zadań głównych Oaza Kusai (The Oasis of Kusai), Cena Wody (The Cost of Water) oraz Znajdź Łzę Ashy (Find the Tear of Asha). Od czasu ukończenia tych zadań a rozpoczęciem obecnego może minąć kilka dni.
Twoim celem będzie zniszczenie wybudowanej niedawno oazy i powstrzymanie w ten sposób ataku wroga. Musisz udać się do swojego miasta Tiin-Hajar (M24,1) i kliknąć na sztandar obok niego. Gdy tylko to zrobisz tama zostanie zniszczona, część mapy zalana, a zadanie zaliczone. Jako nagrodę otrzymasz 100 000 punktów doświadczenia.
Kwiat Zemsty (The Flower of Vengeance) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po zniszczeniu tamy i zaliczeniu misji Potop (The Flood). Twoim celem jest podniesienie Kwiatu Smutku (Flower of Dolor). Znajduje się on na południowy wschód od twojego miasta (M24,9). Po zabraniu kwiatu na południu pojawi się teleport (Przejście numer 2). Gdy do niego wejdziesz zostaniesz przeniesiony do drugiej lokacji. Musisz cały czas iść przed siebie. Po dłuższej chwili dotrzesz do ruin bronionych przez 200 Golemów Shantiri oraz 10 Tytanów Shantiri. Po ich pokonaniu zadanie zostanie zaliczone.
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
- Akademia
- Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie (The Story of the Wizard and the Djinn) M22 | Akademia
- Opowieść o Zaginionej Córce (The Story of the Lost Daughter) M23 | Akademia
- Opowieść o Księżniczce Ghali i czterech zalotnikach (The Story of Princess Ghali and the Four Suitors) M24 | Akademia
- Opowieść o Kwiecie Smutku (The Story of The Flower of Dolor) M25 | Akademia
- Akademia
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
