Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 6

 

Budowa

Opis

Szkoła Magii - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Szkoła Magii

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

3400 złota

8 drewna

2 kryształy smoczej krwi

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 4 Uczniów na tydzień.

Uniwersytet Magii - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Uniwersytet Magii

Wymagania:

Szkoła Magii

Koszt:

3000 złota

10 rudy

2 Kryształy Smoczej Krwi

2 Gwiezdne Srebro

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Uczniów do Czeladników.

Rdzeń Many - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rdzeń Many

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

500 złota

2 Kryształy Smoczej Krwi

Podwaja maksymalny poziom Many odwiedzającego to miejsce bohatera aż do końca tygodnia.

Gildia Magii - poziom 3. - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 3.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

3 kryształy smoczej krwi

3 gwiezdne srebra

3 smoczej stali

3 cieniostali

Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Wytwórnia Piramid - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wytwórnia Piramid

Wymagania:

Warsztat

Koszt:

500 złota

5 drewna

2 cieniostali

Uniemożliwia budowę Piramidy Piorunów

Produkcja jednostki specjalnej.

Pozwala na kupowanie Małych Piramid.

Piramida Piorunów - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Piramida Piorunów

Wymagania:

Umocnienia poziom 1

Warsztat

Koszt:

600 złota

2 rudy

2 kryształy smoczej krwi

Uniemożliwia budowę Wytwórni Piramid

Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami.

Umocnienia poziom 1 - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 1

Koszt:

1500 złota

5 drewna

10 rudy

Daje miastu mury i bramy używane podczas oblężeń oraz straż lokalną w postaci Gargulców i Kabirów.

Odlewnia Golemów - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Odlewnia Golemów

Wymagania:

Warsztat

Koszt:

1700 złota

5 rudy

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 8 Golemów na tydzień.

Kuźnia Golemów - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kuźnia Golemów

Wymagania:

Odlewnia Golemów

Koszt:

900 złota

5 Gwiezdne srebro

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Golemów do Golemów Piaskowcowych.

Jezioro Lawy - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Jezioro Lawy

Wymagania:

Ognista Jaskinia

Koszt:

1500 złota

Uniemożliwia budowę Odlewni Gwiezdnego Srebra

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+15 do tygodniowego przyrostu Kabirów lub Mistrzów Kabirów.

Odlewnia Gwiezdnego Srebra - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Odlewnia Gwiezdnego Srebra

Wymagania:

Odlewnia Golemów

Koszt:

1700 złota

5 rudy

Uniemożliwia budowę Jeziora Lawy

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+8 do tygodniowego przyrostu Golemów lub Golemów Piaskowcowych.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl