Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Poziom 6
Budowa | Opis | |
![]() Kamienny Krąg
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 4000 złota 10 rudy | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 6 Druidów na tydzień. |
![]() Kamienny Pierścień
| Wymagania: Kamienny Krąg Koszt: 5500 złota 2 Kryształy Smoczej Krwi 2 Gwiezdne Srebro 2 Smoczej Stali 2 Cieniostali | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Druidów do Wielkich Druidów. |
![]() Portal Miejski
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 500 złota 2 drewna 2 rudy 2 Kryształy Smoczej Krwi | Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót. Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem. |
![]() Gildia Magii - poziom 3.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 500 złota 5 drewna 3 kryształy smoczej krwi 3 gwiezdne srebra 3 smoczej stali 3 cieniostali | Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() Fontanna Odnowy
| Koszt: 1000 złota 5 rudy Uniemożliwia budowę Złotego Szlaku | Odwiedzający bohaterowie dostają +5 do Przywództwa na następne 3 bitwy. |
![]() Złoty Szlak
| Koszt: 300 złota 2 drewna Uniemożliwia budowę Fontanny Odnowy | Podwaja liczbę punktów Ruchu karawan wyruszających z miasta. |
![]() Umocnienia poziom 1
| Koszt: 1500 złota 10 drewna 5 rudy | Daje miastu mury i bramy używane podczas oblężeń oraz straż lokalną w postaci Nimf i Łowców. |
![]() Strzelnica Łuczników
| Wymagania: Chatka łowcy Koszt: 700 złota 5 rudy | Ulepszenie podstawowego siedliska. +11 Łowców lub Wielkich Łowców na tydzień. |
![]() Wieże Obronne
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Umocnienia poziom 1 Koszt: 600 złota 2 Gwiezdne srebro | Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Sylvan - Budynki
- Poziom 1 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 12 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 15 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Sylvan - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









