Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Magia Ognia
Nazwa | Opis | |
![]() | Armagedon | Natychmiast zadaje wszystkim oddziałom obrażenia od Magii Ognia. Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera. |
![]() | Błogosławieństwo Arkatha | Na początku następnej walki zadaje obrażenia od Magii Ognia losowy wybranym wrogim celom. Liczba zadanych obrażeń zależy od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. |
![]() | Płomienny Zapał | Zwiększa Morale wskazanego sojuszniczego stworzenia na czas 3 tur. Poziom zwiększonego Morale zależy od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. |
![]() | Kula Ognia | Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Ognia wszystkim oddziałom na wskazanym obszarze 3x3. Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera. |
![]() | Ognisty Pocisk | Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Ognia wskazanemu oddziałowi wroga. Liczba punktów obrażeń zależy od poziomu czaru oraz posiadanych punktów Magii. |
![]() | Ściana Ognia | Tworzy na wskazanym obszarze ścianę ognia 1x5 na okres 3 rund bojowych. Ściana zadaje obrażenia od Magii Ognia wszystkim stworzeniom objętym nią na początku ich tury i tym, które przez nią przechodzą. Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. |
![]() | Amok | Sprawia, że wskazane stworzenie atakuje losowy sąsiadujący z nim oddział ze zwiększonym lub zmniejszonym poziomem Ataku, w zależności od poziomu Magii bohatera. Na starcie czar posiada -50 do Ataku. Do tego dodawane są punkty za każdy poziom Magii razy mnożnik za poziom czaru (od x1 do x6). |
![]() | Wewnętrzny Żar | Zwiększa Atak i Inicjatywę wskazanego oddziału na okres 3 tur. Zwiększenie Inicjatywy zależy od poziomu czaru, natomiast Ataku od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Księga Czarów
- Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Księga Czarów
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








