Eksploracja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Eksploracja
"Drzewko" Eksploracji jest jednym z najbardziej przydatnych w całej grze, należy jednak rozwijać je tylko w niektórych przypadkach. Przede wszystkim nie powinniśmy inwestować w nie żadnych punktów umiejętności jeśli rozgrywamy szybką grę, a mapa jest niezbyt wielka. Nie będziemy mieć po prostu czasu na pełne wykorzystanie zdobytych profitów. Umiejętności Eksploracji powinny być wybierane przede wszystkim podczas rozgrywania kampanii, kiedy to bohater przechodzi z mapy na mapę, a możliwość dłuższego ruchu jest kluczowa na początku przygody. Dodatkowym warunkiem o jakim powinniśmy pamiętać, jest to aby wybierać zdolności Eksploracji na jak najwcześniejszym poziomie bohatera, najlepiej przy awansach do poziomu 10. W momencie osiągnięcia poziomu np. 20 nie będzie nam się opłacało wydawać punktów umiejętności na zdolności, które będą na tym etapie gry mało przydatne.
Na pierwszym poziomie, poza obowiązkowym Eksploracja Nowicjusz, powinieneś wybrać przede wszystkim zdolność Szybkonogi. Jeśli znajdujesz się na mapie z dużą ilością wody możesz wybrać także Nawigację. Na drugim poziomie obowiązkowo musisz wybrać Eksploracja Ekspert, a jako dodatkowa umiejętność najlepiej sprawdzi się Zwiad. Rozwój na poziomie Mistrza opłaci się jedynie w przypadku rozgrywania kampanii, w normalnych potyczkach nie opłaca się rozwijać tego drzewka dalej.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Eksploracja Nowicjusz | Zwiększa Ruch bohatera o 1. |
![]() | Szybkonogi | Bohater nie traci ruchu na zbieranie zasobów, wchodzenie do budynków i temu podobne działania. |
![]() | Rodzinne Strony | Zarządca: twoi bohaterowie poruszają się o 10% szybciej w strefie wpływów tego miasta, jeśli podróżują po lądzie. |
![]() | Nawigacja | Bohater porusza się o 50% szybciej, jeśli płynie statkiem. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Eksploracja Ekspert | Dodatkowo zwiększa Ruch tego bohatera o 1. |
![]() | Zwiad | Zasięg zwiadu bohatera jest zwiększony o 2. Bohater widzi dokładną liczebność stworzeń w armiach i premie wrogich bohaterów, jeśli znajdują się oni w zasięgu zwiadu. |
![]() | Znajdowanie Drogi | Zmniejsza o 50% karę za poruszanie się w trudnym terenie. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Eksploracja Mistrz | Dodatkowo zwiększa Ruch tego bohatera o 1. |
![]() | Wędrowiec | Tymczasowe premie do atrybutów pochodzące z miejsc są podwajane w przypadku tego bohatera. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Znany Teren | Bohater jest o 20% szybszy w obszarach kontrolowanych przez wszystkie twoje miasta i forty, jeśli porusza się po lądzie. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Umiejętności
- Całun Malassy | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Dyplomacja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Nekromancja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ofensywa | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Eksploracja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przeznaczenie | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Sztuka Wojenna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Zemsta Natury | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Umiejętności
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










