Twoje miasto początkowe i główna siedziba.
Jest chronione przez Agathina - bohatera Sylvan.
Pozwala Otworzyć pieczęć Sylanny (04).
Porozmawiaj z Ajitem - zadanie główne "Przestępczość zorganizowana".
Zabierz klucz z Ołtarza
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (02).
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (03).
Pokonaj wszystkie trzy armie i zniszcz kopalnie - zadanie główne "Przestępczość Zorganizowana".
Pokonaj Edrica - zadanie główne "Zarzewie Wojny".
100 Rusałek, 75 Dębowych Driad, 50 Wielkich Łowców, 25 Wielkich Druidów, 15 Mistrzów Ostrzy.
Krasnoludzka Tarcza;
+2 do Obrony.
100 Legionistów, 35 Srebrnogrzbietów, 70 Strzelców Wyborowych, 15 Strażników, 15 Kapelanów.
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
Święte nasiona;
1 drewno dziennie.
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (02).
Sakiewka Nieskończonego Złota;
+250 złota dziennie.
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (02).
Amulet Zdrowia;
+1 Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń.
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (03).
Dołączą do twojej armii za 3837 sztuk złota.
Płaszcz Ylatha;
Sojusznicze stworzenia otrzymują 30% obrażeń mniej od magii powietrza.
Buty Szybkości;
+2 do ruchu dla sojuszniczych Ukrytych stworzeń.
Szata Pobudzenia;
+1 do czasu trwania pozytywnych zaklęć względem sojuszniczych stworzeń, Pozwala na rzucenie czaru magii ognia Wewnętrzny Żar raz na bitwę.
Płaszcz Ochrony;
+2 Obrony.
Zbroja Pirata;
+4 do Obrony, +2 Zdrowia dla wszystkich sojuszniczych stworzeń.
Bezdenne Spojrzenie (The Fathomless Glare) M5 | Loch | Solucja Heroes VII
Aktualizacja:
Bezdenne Spojrzenie - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Lochów. Twoim głównym celem będzie pokonanie kilku armii Sylvan oraz Przystani. Przygodę rozpoczynasz z jednym miastem oraz dwoma bohaterami do dyspozycji. Nie musisz się spieszyć, gdyż wrogowie się nie rozwijają i masz dużo czasu na rozbudowę miasta oraz rekrutację nowych jednostek. Aby sprawnie przejść tą mapę najlepiej najpierw zająć całe podziemia, a na powierzchnię wychodzić korzystając z odpowiednich schodów.
Zarzewie Wojny (Seeds of War) - zadanie główne
Zadanie to rozpocznie się automatycznie po wczytaniu pierwszej misji z kampanii Lochów. Lista celów przedstawia się imponującą, jednak w gruncie rzeczy będziesz musiał pokonać tylko trzech różnych przeciwników. Aby tego dokonać potrzebować będziesz przynajmniej średniej wielkości armii. Rozgrywkę rozpocznij od eksploracji podziemi, zbierania surowców oraz zajmowania budynków. Rozwijaj jednocześnie swoją główną siedzibę - Wanleth (M5,1).
Gdy zbierzesz armię co najmniej 200-300 jednostek możesz udać się do swojego pierwszego wroga - Armii Sylvan (M5,2). Aby uniknąć walki z silnie bronionym garnizonem udaj się tam podziemiami, korzystając z przejścia numer 5. Spotkasz tam Agathin, bohaterkę, która w walce dysponuje armią złożoną z 100 Rusałek, 75 Dębowych Driad, 50 Wielkich Łowców, 25 Wielkich Druidów oraz 15 Mistrzów Ostrzy. Nie zapomnij zabrać klucza z Ołtarza Sylanny.
W następnej kolejności powinieneś zniszczyć trzy Armie Starożytnych Drzewców (M5,5). Wszystkie mają taką samą liczebność 3 jednostek na armie. Każda z nich jest jednak chroniona przez Pieczęć Sylanny (M5,4), którą możesz zdjąć za pomocą klucza z Ołtarza Sylanny (M5,2).
Ostatnim celem tej misji jest pokonanie bohatera Przystani - Edrica (M5,8). Dysponuje on dosyć silną armią 100 Legionistów, 35 Srebrnogrzbietów, 70 Strzelców Wyborowych, 15 Strażników i 15 Kapelanów.
Gdy pokonasz wszystkie trzy armie (w praktyce 5) zadanie zostanie zaliczone a ty otrzymasz Ostrze Zabójcy (Assassin's Blade), które dodaje +2 do Mocy.
Przestępczość Zorganizowana (Organized Crime) - zadanie główne
Podobnie jak poprzednie zadanie, tak i to aktywne będzie już w momencie rozpoczęcia rozgrywki. Twoim pierwszym celem będzie spotkanie się z przywódcą okolicznej Gildii (Blackfang Guild).

Przywódcą tym jest Ajit, a znajdziesz go na wschodnim wybrzeżu rzeki (M5,3). Aby się tam dostać najlepiej skorzystać z podziemnego przejścia numer 6. Porozmawiaj z nim, a pierwszy cel misji zostanie zaliczony. Teraz musisz splądrować trzy kopalnie Czarodziejów.
W pierwszej kolejności zabierz klucz z Ołtarza Shalassy (M5,3). Będziesz dzięki niemu w stanie otworzyć Pieczęć Shalassy (M5,6). Teraz możesz już pójść do Kopalni Czarodziejów (M5,7), pokonać wszystkie trzy armie i splądrować kopalnie. Jako nagrodę otrzymasz Maskę Zabójcy (Assassin's Mask).
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
- Loch
- Bezdenne Spojrzenie (The Fathomless Glare) M5 | Loch | Solucja Heroes VII
- Cienie Ludzkich Myśli (The Shadows of Men's Thoughts) M6 | Loch | Heroes VII
- Esencja Najczystszej Trucizny (The Essence of Purest Poison) M7 | Loch
- Świat Trzęsie się w Posadach (A World which now Trembles) M8 | Loch | Heroes VII
- Loch
- Might & Magic: Heroes VII - opis przejścia
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
