Przystań - Bohaterowie i specjalizacje | Przystań w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
W czasie potyczek oraz rozgrywek wieloosobowych do wyboru mamy 11 różnych bohaterów Przystani. Każdy z nich posiada zdolność specjalną, która może w pewnym stopniu ułatwić nam rozgrywkę. W większości skupiają się one na Magii Światła, Magii Ognia lub zdolnościach Związanych z Mocą. Jeśli masz taką możliwość, na początek swojej przygody wybierz Melisande, która posiada zdolność Podróżnik. Pozwoli ci ona na przebycie kilku pól więcej w każdej turze, co może być kluczowe dla całej późniejszej rozgrywki. Dobrym wyborem będzie także Siergiej jeśli chcesz pokierować bohaterem Mocy oraz Krysztoff w przypadku bohatera Magii.
Bohater | Specjalizacja | Opis |
![]() Amilcar
| ![]() Taktyk
| Bohater zaczyna z umiejętnością Przywództwo na poziomie nowicjusza i zdolnością Taktyka. |
![]() Murazel
| ![]() Mistrz Magii Światłości
| Bohater ma +6 do Magii, gdy rzuca zaklęcia Magii Światła. |
![]() Edric
| ![]() Poskramiacz Zwierząt
| Zarządca: +5 do przyrostu Wilkorów i Srebrnogrzbietów w strefie wpływów tego miasta. |
![]() Ella
| ![]() Katalizator
| Bohater zaczyna z umiejętnością Magia Pierwotna na poziomie nowicjusza i zdolnością Odnowa. |
![]() Krysztoff
| ![]() Tkacz Zaklęć
| Bohater zaczyna z premią +4 do Magii. |
![]() Melisande
| ![]() Podróżnik
| Bohater zaczyna z umiejętnością Eksploracja na poziomie nowicjusza i zdolnością Rodzinne Strony. |
![]() Orna
| ![]() Adept Uzdrowienia
| Bohater zaczyna z umiejętnością Magia Światła na poziomie nowicjusza i zaklęciem Leczenie. Zaklęcie jest rzucane o jeden poziom wyżej, niż aktualny poziom tej szkoły. |
![]() Siergiej
| ![]() Gladiator
| Bohater zaczyna z premią +4 do Mocy. |
![]() Tyris
| ![]() Oficer Konnicy
| Zarządca: +1 do przyrostu Kawalerów i Kirasjerów w strefie wpływów tego miasta. |
![]() Wilhelm
| ![]() Adept Ognistego Pocisku
| Bohater zaczyna z umiejętnością Magia Ognia na poziomie nowicjusza i zaklęciem Ognisty Pocisk. Zaklęcie jest rzucane o jeden poziom wyżej niż aktualny poziom tej szkoły. |
![]() Ymoril
| ![]() Kapitan Arbitrów
| Zarządca: +2 przyrostu Strażników i Arbitrów w strefie wpływów tego miasta. |
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















