Stopy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Stopy
Pomniejsze artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Legendarne Buty | +5 do Przeznaczenia; Zestaw Skarbu Shantiri. |
![]() | Sandały Szybkiej Podróży | +1 do maksymalnego Ruchu bohatera. |
![]() | Buty Strażnika | +1 do maksymalnego Ruchu bohatera; +1 do Obrony; Zestaw Strażnika. |
![]() | Sandały Sędziego | +1 do maksymalnego Ruchu bohatera; +1 do Magii; Zestaw Sędziego. |
![]() | Buty Żywego Trupa | +1 do maksymalnego Ruchu bohatera; +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń walczących wręcz; Zestaw Wielkiego Lisza. |
Wielkie Artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Buty Leśnego | +2 do maksymalnego Ruchu bohatera; +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających; Zestaw Leśnego. |
![]() | Elfie Buty | +1 do maksymalnego Ruchu bohatera; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających; Zestaw Elficki. |
![]() | Buty Przemieszczania | +1 do Ruchu sojuszniczych stworzeń korzystających z Ukrycia; Dostępny tylko dla frakcji Lochów. |
![]() | Buty Odkrywcy | +4 do maksymalnego Ruchu bohatera. |
![]() | Sandały Błogosławionego | +1 do Mocy; +1 do Obrony; +1 do Magii; +1 do Ducha; Zestaw Uświęcony. |
Relikty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Sandały Mnicha | Koszt many dla zaklęć magii wody jest zmniejszony o 4; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń. |
![]() | Buty Zabójcy | +1 do podstawowych obrażeń sojuszniczych strzelców; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń; Zestaw Zabójcy. |
![]() | Buty Wędrowca | +2 do maksymalnego Ruchu bohatera; 500 sztuk złota dziennie; Zestaw Elficki. |
![]() | Szpony Gryfa | +3 do maksymalnego Ruchu bohatera; +1 do Ruchu sojuszniczych stworzeń; Zestaw Bitewny Gryfa. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Artefakty
- Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Ramiona | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Tors | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Lewa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Stopy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Dłonie | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Szyja | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Zestawy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Artefakty
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














