Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Metamagia

Metamagia jest "drzewkiem" umiejętności zarezerwowanym dla bohaterów Akademii. Jak cała frakcja, tak i dedykowane zdolności skupiają się na wzmocnieniach czarów i różnych efektach magicznych. Z tej racji jest to drzewko polecane szczególnie bohaterom Magii, którzy będą mogli wykorzystać je najefektywniej.

Na pierwszym poziomie należy na początku wybrać Metamagia Nowicjusz, a następnie Mistyczną Koncentrację. Nie jest to szczególnie przydatna zdolność, ale alternatywy są jeszcze gorsze. Poziom Ekspert oraz Mistrz powinien zostać wykupiony w całości. Kosztować to będzie sporą ilość punktów umiejętności, ale zapewni potężną siłę czarów. Poziom Arcymistrzowski dodaje stosunkowo małą premię, można więc bez żadnego problemu z niego zrezygnować i przeznaczyć zaoszczędzony punkt w jakąś szkołę magii.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Metamagia Nowicjusz - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Metamagia Nowicjusz

Na początku każdej rundy walki bohater otrzymuje +1 punkt Metamagii, maksymalnie do +3. Magia bohatera jest wzmacniana przez Metamagię.

Kiedy Metamagia osiągnie +3, poziom rzucania wszystkich zaklęć przez bohatera rośnie do poziomu Nowicjusza.

Mistyczny Katalizator - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczny Katalizator

Każde zaklęcie rzucone przez bohatera zwiększa Metamagię o 1.

Mistyczna Koncentracja - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczna Koncentracja

Pierwszy atak Małej Piramidy w każdej rundzie walki zwiększa Metamagię o 1.

Mistyczna Tarcza - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczna Tarcza

Na początku każdej rundy walki wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują Mistyczną Tarczę pochłaniającą obrażenia w liczbie równej 2 x ilość punktów Metamagii.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Metamagia Ekspert - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Metamagia Ekspert

Metamagia może wzrosnąć do +5.

Kiedy Metamagia osiągnie +5, bohater rzuca wszystkie zaklęcia co najmniej na poziomie Eksperta.

Mistyczny Geniusz - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczny Geniusz

Premia Metamagii do Magii bohatera jest podwojona.

Mistyczne Zasilenie - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczne Zasilenie

Zanim sojusznicze stworzenie zostaje po raz pierwszy trafione ciosem zadanym wręcz, wrogie stworzenie otrzymuje obrażenia za każdy punkt Metamagii razy liczba stworzeń w sojuszniczym oddziale.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Metamagia Mistrz - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Metamagia Mistrz

Metamagia może wzrosnąć do +10.

Kiedy Metamagia osiągnie +10, bohater rzuca wszystkie zaklęcia co najmniej na poziomie Mistrza.

Mistyczne Dostrojenie - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczne Dostrojenie

Metamagia podnosi Obronę i Inicjatywę sojuszniczych stworzeń.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Mistyczne Wzmocnienie - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczne Wzmocnienie

Magiczne obrażenia zadawane wrogim stworzeniom są zwiększane o 1% za każdy punkt Metamagii.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl