Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Metamagia
Metamagia jest "drzewkiem" umiejętności zarezerwowanym dla bohaterów Akademii. Jak cała frakcja, tak i dedykowane zdolności skupiają się na wzmocnieniach czarów i różnych efektach magicznych. Z tej racji jest to drzewko polecane szczególnie bohaterom Magii, którzy będą mogli wykorzystać je najefektywniej.
Na pierwszym poziomie należy na początku wybrać Metamagia Nowicjusz, a następnie Mistyczną Koncentrację. Nie jest to szczególnie przydatna zdolność, ale alternatywy są jeszcze gorsze. Poziom Ekspert oraz Mistrz powinien zostać wykupiony w całości. Kosztować to będzie sporą ilość punktów umiejętności, ale zapewni potężną siłę czarów. Poziom Arcymistrzowski dodaje stosunkowo małą premię, można więc bez żadnego problemu z niego zrezygnować i przeznaczyć zaoszczędzony punkt w jakąś szkołę magii.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Metamagia Nowicjusz | Na początku każdej rundy walki bohater otrzymuje +1 punkt Metamagii, maksymalnie do +3. Magia bohatera jest wzmacniana przez Metamagię. Kiedy Metamagia osiągnie +3, poziom rzucania wszystkich zaklęć przez bohatera rośnie do poziomu Nowicjusza. |
![]() | Mistyczny Katalizator | Każde zaklęcie rzucone przez bohatera zwiększa Metamagię o 1. |
![]() | Mistyczna Koncentracja | Pierwszy atak Małej Piramidy w każdej rundzie walki zwiększa Metamagię o 1. |
![]() | Mistyczna Tarcza | Na początku każdej rundy walki wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują Mistyczną Tarczę pochłaniającą obrażenia w liczbie równej 2 x ilość punktów Metamagii. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Metamagia Ekspert | Metamagia może wzrosnąć do +5. Kiedy Metamagia osiągnie +5, bohater rzuca wszystkie zaklęcia co najmniej na poziomie Eksperta. |
![]() | Mistyczny Geniusz | Premia Metamagii do Magii bohatera jest podwojona. |
![]() | Mistyczne Zasilenie | Zanim sojusznicze stworzenie zostaje po raz pierwszy trafione ciosem zadanym wręcz, wrogie stworzenie otrzymuje obrażenia za każdy punkt Metamagii razy liczba stworzeń w sojuszniczym oddziale. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Metamagia Mistrz | Metamagia może wzrosnąć do +10. Kiedy Metamagia osiągnie +10, bohater rzuca wszystkie zaklęcia co najmniej na poziomie Mistrza. |
![]() | Mistyczne Dostrojenie | Metamagia podnosi Obronę i Inicjatywę sojuszniczych stworzeń. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Mistyczne Wzmocnienie | Magiczne obrażenia zadawane wrogim stworzeniom są zwiększane o 1% za każdy punkt Metamagii. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Umiejętności
- Całun Malassy | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Dyplomacja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Nekromancja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ofensywa | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Eksploracja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przeznaczenie | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Sztuka Wojenna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Zemsta Natury | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Umiejętności
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










