Poziom 9 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Poziom 9
Budowa | Opis | |
![]() Ratusz
| Wymagania: Rada Miasta Koszt: 5000 złota | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
![]() Kwatery Oficerskie
| Wymagania: Wieża Obserwacyjna Koszt: 3000 złota 5 rudy 5 smoczej stali Uniemożliwia budowę Klasztoru | Ulepszenie elitarnego siedliska. +5 Strażników lub Arbitrów na tydzień. |
![]() Klasztor
| Wymagania: Opactwo Koszt: 2500 złota 10 rudy Uniemożliwia budowę Kwater Oficerskich | Ulepszenie elitarnego siedliska. +5 Kapelanów lub Przeorów na tydzień. |
![]() Wieża Obserwacyjna
| Koszt: 3000 złota 10 rudy 5 smoczej stali | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Strażników na tydzień. |
![]() Wieża Sprawiedliwości
| Wymagania: Wieża Obserwacyjna Koszt: 4500 złota 5 rudy 5 drewna 5 cieniostali | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Strażników do Arbitrów. |
![]() Legendarna Wieża Strażnicza
| Wymagania: Umocnienia poziomu 1. Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy | Zwiększa pojemność straży lokalnej. Jeśli w mieście znajduje się siedlisko legendarne, straż lokalna zostanie codziennie wzmocniona jednym pochodzącym z tego schronienia legendarnym stworzeniem aż do maksymalnej liczby 5 takich stworzeń. |
![]() Gildia Magii - poziom 3.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy 3 kryształów smoczej krwi 3 gwiezdne srebro 3 smoczej stali 3 cieniostali | Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy bohaterowie odwiedzający to miasto, o ile spełniają wymagania. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Przystań - Budynki
- Poziom 1 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 9 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 12 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Przystań - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







