Poziom 12 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 12
Budowa | Opis | |
![]() Rezydencja Wampirów
| Wymagania: Gniazdo Namtaru Koszt: 6000 złota 10 rudy 10 kryształów smoczej krwi | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Wampirów na tydzień. |
![]() Pałac Wampirów
| Wymagania: Rezydencja Wampirów Koszt: 9000 złota 10 smoczej stali | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wampirów do Wampirzych Lordów. |
![]() Głębokie Katakumby
| Wymagania: Grobowiec Zarazy Koszt: 2500 złota 5 drewna 5 kryształów smoczej krwi Uniemożliwia budowę Księżycowego Ołtarza | Ulepszenie elitarnego siedliska. +5 Lamasu lub Lamasu Plagi na tydzień. |
![]() Księżycowy Ołtarz
| Wymagania: Sepulchrum Koszt: 3500 złota 10 drewna 5 rudy Uniemożliwia budowę Głębokich Katakumb | Ulepszenie elitarnego siedliska. +5 Liszów lub Arcyliszów na tydzień. |
![]() Wieża Nekromancji
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 4. Koszt: 1000 złota 5 kryształów smoczej krwi | Nekromancja twoich bohaterów Nekropolii wskrzesza o 5 punktów procentowych stworzeń więcej. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Nekropolia - Budynki
- Poziom 1 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Nekropolia - Budynki specjalne | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Nekropolia - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





