Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Poziom 9
Budowa | Opis | |
![]() Ratusz
| Wymagania: Rada Miasta Koszt: 5000 złota | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
![]() Kamienny Most
| Wymagania: Kamienny Krąg Koszt: 2000 złota 10 rudy Uniemożliwia budowę Miecznika | Ulepszenie elitarnego siedliska. +6 Druidów lub Wielkich Druidów na tydzień. |
![]() Miecznik
| Wymagania: Taras Tancerzy Ostrzy Koszt: 1500 złota 15 rudy Uniemożliwia budowę Kamiennego Mostu | Ulepszenie elitarnego siedliska. +5 Tancerzy Ostrzy lub Mistrzów Ostrzy na tydzień. |
![]() Taras Tancerzy Ostrzy
| Koszt: 3000 złota 15 rudy | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Tancerzy Ostrzy na tydzień. |
![]() Arena Tancerzy Ostrzy
| Wymagania: Taras Tancerzy Ostrzy Koszt: 4500 złota 10 gwiezdne srebro | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Tancerzy Ostrzy do Mistrzów Ostrzy. |
![]() Las Snów
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 500 złota 2 gwiezdne srebro Uniemożliwia budowę Fosy | Zwiększa koszt marszu bohaterów wroga w strefie wpływów tego miasta o 25%. |
![]() Fosa
| Wymagania: Umocnienia poziom 2 Koszt: 600 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Lasu Snów | Daje miastu fosę na czas oblężeń. |
![]() Umocnienia poziom 2
| Wymagania: Umocnienia poziom 1 Koszt: 1500 złota 5 drewna | Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Dodaje do straży lokalnej Tancerzy Ostrzy i Druidów. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
![]() Tajemniczy Staw
| Wymagania: Targowisko Koszt: 3000 złota 2 drewna 2 rudy Uniemożliwia budowę Podarunku Nieskończoności | Codziennie daje losowo 1 z surowców: Kryształ smoczej krwi, Smocza stal, Cieniostal, Gwiezdne Srebro. |
![]() Podarunek Nieskończoności
| Wymagania: Targowisko Koszt: 3000 złota 2 gwiezdne srebro Uniemożliwia budowę Tajemniczego Stawu | Daje 1 sztukę drewna i 1 sztukę rudy dziennie. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Sylvan - Budynki
- Poziom 1 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 12 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 15 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Sylvan - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










