Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 9

 

Budowa

Opis

Ratusz - Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ratusz

Wymagania:

Rada Miasta

Koszt:

5000 złota

Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie.

Kamienny Most - Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kamienny Most

Wymagania:

Kamienny Krąg

Koszt:

2000 złota

10 rudy

Uniemożliwia budowę Miecznika

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+6 Druidów lub Wielkich Druidów na tydzień.

Miecznik - Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Miecznik

Wymagania:

Taras Tancerzy Ostrzy

Koszt:

1500 złota

15 rudy

Uniemożliwia budowę Kamiennego Mostu

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+5 Tancerzy Ostrzy lub Mistrzów Ostrzy na tydzień.

Taras Tancerzy Ostrzy - Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Taras Tancerzy Ostrzy

Koszt:

3000 złota

15 rudy

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 5 Tancerzy Ostrzy na tydzień.

Arena Tancerzy Ostrzy - Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Arena Tancerzy Ostrzy

Wymagania:

Taras Tancerzy Ostrzy

Koszt:

4500 złota

10 gwiezdne srebro

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Tancerzy Ostrzy do Mistrzów Ostrzy.

Las Snów - Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Las Snów

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

500 złota

2 gwiezdne srebro

Uniemożliwia budowę Fosy

Zwiększa koszt marszu bohaterów wroga w strefie wpływów tego miasta o 25%.

Fosa - Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Fosa

Wymagania:

Umocnienia poziom 2

Koszt:

600 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Lasu Snów

Daje miastu fosę na czas oblężeń.

Umocnienia poziom 2 - Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 2

Wymagania:

Umocnienia poziom 1

Koszt:

1500 złota

5 drewna

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Dodaje do straży lokalnej Tancerzy Ostrzy i Druidów.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Tajemniczy Staw - Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Tajemniczy Staw

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

3000 złota

2 drewna

2 rudy

Uniemożliwia budowę Podarunku Nieskończoności

Codziennie daje losowo 1 z surowców: Kryształ smoczej krwi, Smocza stal, Cieniostal, Gwiezdne Srebro.

Podarunek Nieskończoności - Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Podarunek Nieskończoności

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

3000 złota

2 gwiezdne srebro

Uniemożliwia budowę Tajemniczego Stawu

Daje 1 sztukę drewna i 1 sztukę rudy dziennie.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl