Miejsce gdzie przygodę rozpoczyna Kibwe.
Miejsce, gdzie przygodę rozpoczyna Imani.
Miejsce, gdzie przygodę rozpoczyna Reem.
Wrogie miasto Akademii.
Wrogi fort Akademii.
Wrogie miasto Akademii.
Neutralne miasto Twierdzy. Bardzo słabo bronione.
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Ylatha (09).
Pozwala Otworzyć Pieczęć Ylatha (08).
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Malassy (11).
Pozwala Otworzyć Pieczęć Malassy (10).
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Malassy (11).
Szczerość (True to Ourselves) M21 | Twierdza | Solucja Heroes VII
Aktualizacja:
Szczerość - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia czwartą, ostatnią misję z kampanii Twierdzy. Jest to jedna z najciekawszych, ale także najtrudniejszych misji w całej grze. Do wykonania masz kilka zadań głównych i pobocznych, które wymagać będą ścisłej koordynacji działań między twoimi bohaterami. Aby uniknąć komplikacji zapoznaj się z dokładnym opisem zadań przedstawionym poniżej. Podczas gry nie zostawiaj miast, twierdzy oraz garnizonów bez opieki, gdyż na mapie znajduje się bardzo dużo wrogich bohaterów, którzy tylko czekają aby przejąć je dla siebie.
Praca Zespołowa (Teamwork) - zadanie główne
Zadanie to rozpoczyna się automatycznie po obejrzeniu wprowadzenia do misji i trwać będzie praktycznie przez cały jej przebieg. Przygodę rozpoczynasz z trzema bohaterami - Kibwe (M21,1), Imani (M21,2) oraz Reem (M21,3), oddzielonymi od siebie na mapie. Musisz każdego z nich poprowadzić tak, aby wzajemnie sobie pomagali.
Kierując Kibwe skieruj się w stronę przejścia numer 1. Idąc podziemiami wyjdź schodami numer 2. Na powierzchni zabierz grupę 20 Miażdżycieli i 15 Siepaczy oraz zajmij elitarne siedlisko Akademii. Niestety, idąc dalej na wschód trafisz z jednej strony na garnizon z tak silną armią, że nie będziesz mógł jej pokonać w żaden sposób, a z drugiej na Pieczęć Ylatha (M21,8). Bez pomocy innych bohaterów nie przejdziesz dalej.

Za pomocą Imani przejdź na wschód, a następnie południe i zajmij miasto Mbewha (M21,7). Jest ono bardzo słabo bronione. Idąc dalej na wschód zabierz grupę 45 Siepaczy i przejdź przez most. Jeśli dysponujesz odpowiednimi surowcami możesz odbudować Fort. Teraz skieruj się na północ, nie tylko unikniesz w ten sposób wrogiego bohatera, ale także znajdziesz Ołtarz Ylatha (M21,9). Dzięki zabranemu kluczowi otworzysz przejście, przed którym utknął Kibwe.
Ostatnim z dostępnych bohaterów - Reem idź cały czas na południe. Po przekroczeniu mostu, po chwili marszu dostrzeżesz silnie broniony garnizon. Aby uniknąć walki musisz zejść do podziemi schodami numer 3. Przygarnij grupę 9 Miażdżycieli i wyjdź schodami numer 4. Na powierzchni zabierz armię 15 Siepaczy, 15 Centaurów oraz 15 Miażdżycieli na południowym zachodzie i udaj się do portalu numer 5. Zostaniesz przeteleportowany do podziemi. Zabierz armie na południu i idź na zachód. Niestety dotrzesz do Pieczęci Malassy (M21,10). W tym momencie twoja droga Reem się kończy.
Sterując tym razem Kibwe przejdź przez Pieczęć Ylatha (M21,8). Odblokowałeś ją kierując Imani. Skorzystaj z portalu numer 6. Zostaniesz przeniesiony do podziemi. Zabierz grupę 9 siepaczy na południu i udaj się do Ołtarza Malassy (M21,11). Zabierz klucz i przejdź przez Pieczęć Malassy na północy (M21,10). Posiada ona takie samo oznaczenie numeryczne na przygotowanej przez nas mapie. Idź na północ i skorzystaj ze schodów numer 7. Wyjdziesz w pobliżu Domu Inwencji (House of Invention) (M21,5). Zanim zaatakujesz ponownie przełącz się na Imani.

Przejdź Imani na południowy wschód centralnej wyspy, na której się obecnie znajdujesz i kliknij na Starożytny Monolit Shantiri (Ancient Shantiri Monolith) (M21,13). Spowodujesz podniesienie się poziomu wody w podziemnej jaskini. Za pomocą Reem przejdź przez odblokowaną już pieczęć i skieruj się na północ. Znajdziesz tam statek, z którego musisz skorzystać aby wpłynąć do teleportu numer 8. Po przeniesieniu podpłyń na wschód, aż wyjdziesz w okolicach miasta Burtuqaali (M21,6).
Zadanie zostanie zaliczone w momencie kliknięcia na Starożytny Monolit Shantiri. Jako nagrodę otrzymasz 3000 punktów doświadczenia, +2 do Morale oraz Hełm Crag Hacka (Crag Hack's Helmet), który dodaje +6 do Mocy oraz +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Skoordynowany Atak (Coordinated Assault) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się, gdy zrobisz kilka kroków jednym ze swoich bohaterów i zobaczysz wrogiego herosa. Postawione zostały przed tobą dwa cele. Kierując Imani musisz dojść do Mostu z Kości Słoniowej (Ivory Bridge) (M21,12), co też nie powinno być szczególne skomplikowane. Jeśli masz jakiekolwiek problemy skorzystaj z opisu zadania Praca Zespołowa (Teamwork). Druga część zadania jest odrobinę trudniejsza. Musisz przejść przez most bez zwracania uwagi strażników. Wejdź w tym celu do Schronienia (M21,14). Kliknij koniec tury, a strażnicy powinni odejść od mostu. Teraz możesz spokojnie przez niego przejść.

W tym samym czasie twoim drugim celem jest zajęcie Domu Inwencji (House of Invention) (M21,5) oraz miasta Burtuqaali (M21,6). Fort musisz zająć za pomocą Kibwe, natomiast miasto na południu za pomocą Reem. Dodatkowym warunkiem jest to, że musisz to zrobić w ciągu dwóch dni. Tak więc po zajęciu jednego z tych miejsc, drugie należy zająć przed upływem dwóch dni. Oznacza to, że atak musisz przypuścić w tym samym momencie. Podejdź dwoma bohaterami pod wyznaczone punkty i poczekaj, aż oboje będą gotowi do ataku. Jeśli nie wiesz jak dotrzeć do miasta lub fortu skorzystaj z opisu zadania Praca Zespołowa (Teamwork).
Za wykonanie zadania otrzymasz 5000 punktów doświadczenia, +3 do Morale, +2 do Ataku oraz Amulet Jaguara (Amulet of the Jaguar), który dodaje +4 do Mocy.
Legenda Imani (The Legend of Imani) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się, gdy zrobisz kilka kroków jednym ze swoich bohaterów i zobaczysz wrogiego herosa. Główny cel misji polega na zdobyciu miasta Al-Jabr (M21,4) w mniej niż 4 tygodnie. Aby poznać sposób na dostanie się do miasta zapoznaj się z opisami zadań Praca Zespołowa (Teamwork) oraz Skoordynowany Atak (Coordinated Assault). Pokonaj Asada oraz Yasira, a następnie zajmij miasto.
W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 1000 punktów doświadczenia.
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
