Akademia - Rozwój miasta | Akademia w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Rozwijając miasta Akademii musimy przygotować się na zwiększone wydatki złota. W porównaniu do innych frakcji budynki Akademii potrzebują o kilkanaście procent więcej gotówki. Poza tym, potrzebować będziesz sporo rudy oraz surowców specjalnych, przede wszystkich Kryształów Smoczej Krwi. Podczas rozbudowy możesz wznieść dwa budynki, które dadzą ci nowe możliwości - demontaż artefaktów oraz kupowanie zwojów z czarami. Żadna inna frakcja nie dysponuje podobnymi opcjami.

Poniżej zostanie przedstawiona lista przedstawiająca sugerowaną kolejność wznoszenia 14 kolejnych budynków w twoim mieście. Liczba obiektów jest dużo większa, jednak najbardziej kluczowe są pierwsze dwa tygodnie gry. Nie w każdym przypadku, głównie z powodu braku surowców, będziesz mógł wznieść budynki w dokładnie takiej kolejności. Niewielkie odstępstwo od tej listy nie oznacza błędnego rozwoju twojego miasta.
Kolejność | Nazwa | Opis |
1 | Aula Bohaterów | Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
2 | Kamienny Gzyms | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 18 Gargulców na tydzień. |
3 | Rada Miasta | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
4 | Gildia Magii - poziom 1. | Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
5 | Gildia Magii - poziom 2. | Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
6 | Szkoła Magii | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 4 Uczniów na tydzień. |
7 | Warsztat | Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Balist Sylvan. |
8 | Ognista Jaskinia | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 15 Kabirów na tydzień. |
9 | Ratusz | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
10 | Odlewnia Golemów | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 8 Golemów na tydzień. |
11 | Gildia Magii - poziom 3. | Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
12 | Rdzeń Many | Podwaja maksymalny poziom Many odwiedzającego to miejsce bohatera aż do końca tygodnia. |
13 | Ołtarz Życzeń | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 3 Dżinnów na tydzień. |
14 | Srebrny Pawilon | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Rakszasów na tydzień. |
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
