Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Nimfa / Rusałka

Nimfa - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Nimfa
Koszt: 48 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 48 złota

Rusałka - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rusałka
Koszt: 62 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 62 złota

Powstrzymanie Odwetu - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Powstrzymanie Odwetu

Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki.

Driada / Dębowa Driada

Driada - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Driada
Koszt: 45 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 45 złota

Synergia Drzewców - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Synergia Drzewców

Stworzenie i sąsiadujące z nim jednostki sojusznicze mają +5 do Obrony. Stworzenie leczy sąsiadujące sojusznicze Drzewce na końcu swojej tury o 20 Zdrowia za każdą Driadę.

Dębowa Driada - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Dębowa Driada
Koszt: 59 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 59 złota

Dar Życia - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Dar Życia

Odnowienie Matki Drzewców wskrzesza także Driady.

Synergia Drzewców - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Synergia Drzewców

Stworzenie i sąsiadujące z nim jednostki sojusznicze mają +5 do Obrony. Stworzenie leczy sąsiadujące sojusznicze Drzewce na końcu swojej tury o 20 Zdrowia za każdą Driadę.

Łowca / Wielki Łowca

Łowca - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Łowca
Koszt: 100 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 100 złota

Wielki Łowca - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wielki Łowca
Koszt: 130 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 130 złota

Podwójny Strzał - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Podwójny Strzał

Stworzenie atakuje drugi raz, jeśli pierwszym trafieniem swojego ataku dystansowego zabiło choć jedną istotę.

Zaatakowane stworzenia mogą wykonać atak odwetowy po pierwszym trafieniu.

Tancerz Ostrzy / Mistrz Ostrzy

Tancerz Ostrzy - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Tancerz Ostrzy
Koszt: 400 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 400 złota

Czujność - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Czujność

Tego stworzenia nie da się oskrzydlić.

Mistrz Ostrzy - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Ostrzy
Koszt: 520 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 520 złota

Wirująca Śmierć - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wirująca Śmierć

Stworzenie atakuje wszystkie sąsiadujące jednostki wroga.

Czujność - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Czujność

Tego stworzenia nie da się oskrzydlić.

Druid / Wielki Druid

Druid - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Druid
Koszt: 334 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 334 złota

Liściaste Sztylety - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Liściaste Sztylety

Raz na walkę stworzenie może strzelić na maksymalny zasięg do wszystkich jednostek wroga ustawionych w linii. Strzał ten ignoruje Obronę i Osłonę.

Wielki Druid - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wielki Druid
Koszt: 434 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 434 złota

Ciernie - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ciernie

Pokrywa obszar 2x2 drewnianymi cierniami na okres 3 rund walki.

Stworzenia wroga rozpoczynające swoją turę na cierniach otrzymują -3 do Ruchu w ich turze i 60 obrażeń od Magii Ziemi za każdego Wielkiego Druida, jeśli się poruszą.

Liściaste Sztylety - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Liściaste Sztylety

Raz na walkę stworzenie może strzelić na maksymalny zasięg do wszystkich jednostek wroga ustawionych w linii. Strzał ten ignoruje Obronę i Osłonę.

Księżycowa Łania / Słoneczny Jeleń

Księżycowa Łania - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Księżycowa Łania
Koszt: 1300 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1300 złota

Nieokiełznanie - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nieokiełznanie

Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji Ruchu.

Słoneczny Jeleń - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Słoneczny Jeleń
Koszt: 1690 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1690 złota

Inspirująca Aura - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Inspirująca Aura

Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki mają +20 do Szczęścia i do Morale.

Nieokiełznanie - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nieokiełznanie

Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji Ruchu.

Zielony Smok / Szmaragdowy Smok

Zielony Smok - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Zielony Smok
Koszt: 5500 złota, 1 cieniostal - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 5500 złota, 1 cieniostal

Regeneracja - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Regeneracja

Stworzenie odzyskuje 180 Zdrowia na zakończenie swojej tury.

Niewrażliwość na Magię Ziemi - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Ziemi

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ziemi. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ziemi.

Szmaragdowy Smok - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Szmaragdowy Smok
Koszt: 7150 złota, 2 Cieniostali, 1 Smoczej Stali - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 7150 złota, 2 Cieniostali, 1 Smoczej Stali

Żrący Oddech - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Żrący Oddech

Stworzenie wypluwa stożek kwasu w kierunku jednostek wroga.

Trafieni przeciwnicy otrzymują połowę obrażeń tego ataku w następnej turze i 25% turę później.

Regeneracja - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Regeneracja

Stworzenie odzyskuje 180 Zdrowia na zakończenie swojej tury.

Niewrażliwość na Magię Ziemi - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Ziemi

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ziemi. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ziemi.

Drzewiec / Starożytny Drzewiec

Drzewiec - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Drzewiec
Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro

Żywa Osłona - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Żywa Osłona

Stworzenie otrzymuje bonus do Obrony i daje osłonę sojusznikom. Ponadto zatrzymuje przechodzące obok niego oddziały wroga, a sojusznicy mogą przez nie przechodzić. Żywa Osłona działa do chwili, gdy jednostka poruszy się lub zaatakuje.

Starożytny Drzewiec - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Starożytny Drzewiec
Koszt: 7150 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi, 2 Gwiezdne Srebro - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 7150 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi, 2 Gwiezdne Srebro

Żywa Osłona - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Żywa Osłona

Stworzenie otrzymuje bonus do Obrony i daje osłonę sojusznikom. Ponadto zatrzymuje przechodzące obok niego oddziały wroga, a sojusznicy mogą przez nie przechodzić. Żywa Osłona działa do chwili, gdy jednostka poruszy się lub zaatakuje.

Oplatające Korzenie - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Oplatające Korzenie

Trafione stworzenia nie mogą się poruszać ani korzystać z umiejętności opartych na Ruchu. Efekt trwa, dopóki Drzewiec się nie poruszy.

Jednostki Specjalne

Balista Sylvan - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Balista Sylvan
Koszt: 1000 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1000 złota

Matka Drzewców - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Matka Drzewców
Koszt: 500 złota - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 500 złota

Odnowa - Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Odnowa

Odnawia 10 punktów Zdrowia na początku tury sojuszniczego stworzenia przez okres 3 kolejnych tur.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl