Poziom 12 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 12
Budowa | Opis | |
![]() Srebrny Pawilon
| Koszt: 7000 złota 10 drewna 5 smoczej stali | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Rakszasów na tydzień. |
![]() Złoty Pawilon
| Wymagania: Srebrny Pawilon Koszt: 6000 złota 10 rudy 5 kryształów smoczej krwi | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Rakszasów do Rakszasów Radży. |
![]() Kwatery Magów
| Wymagania: Szkoła Magii Koszt: 5100 złota 3 drewna 4 rudy 1 kryształ smoczej krwi 1 gwiezdne srebro Uniemożliwia budowę Studni Życzeń | Ulepszenie elitarnego siedliska. +4 do tygodniowego przyrostu Uczniów lub Czeladników. |
![]() Studnia Życzeń
| Wymagania: Ołtarz Życzeń Koszt: 5500 złota 5 drewna 1 smocza stal Uniemożliwia budowę Kwater Magów | Ulepszenie elitarnego siedliska. +3 do tygodniowego przyrostu Dżinnów lub Dżinnów Medium. |
![]() Kopista
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 3. Koszt: 2000 złota 5 drewna 5 rudy | Dodaje możliwość kupowania zwojów. |
![]() Gildia Magii - poziom 4.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 3. Koszt: 500 złota 2 drewna 2 rudy 5 kryształów smoczej krwi 5 gwiezdnego srebra 5 smoczej stali 5 cieniostali | Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4. Otrzymują je wszyscy bohaterowie odwiedzający to miasto, o ile spełniają wymagania. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Akademia - Budynki
- Poziom 1 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki specjalne | Akademia - Budynki
- Akademia - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






