Magia Powietrza | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Magia Powietrza
Magia Powietrza jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.
Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Powietrza otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Powietrza jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.
Rozwój drzewka Magii Powietrza powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Powietrza Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Powietrza. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Powietrza I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Powietrza Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Powietrza II czary wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Powietrza. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Powietrza jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Magia Powietrza Nowicjusz | Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1. |
![]() | Nadciąga Burza | +8 do Magii dla pierwszego zaklęcia Magii Powietrza rzuconego w walce. |
![]() | Znajomość Magii Powietrza I | Zaklęcie Deszcz Strzał jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4 i pozwala strzelać jednostkom na maksymalny dystans. Wybuch Błyskawicy nie zadaje już obrażeń sojusznikom, a trafionym stworzeniom zmniejsza Inicjatywę do poziomu 1. |
![]() | Uczony Magii Powietrza | Zmniejsza koszt many za zaklęcia Magii Powietrza o 20%. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Magia Powietrza Ekspert | Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2. |
![]() | Znajomość Magii Powietrza II | Zaklęcie Podmuch Wiatru zadaje dodatkowo 60 do 260 punktów obrażeń od Magii Powietrza. Błyskawica zmienia Inicjatywę stworzenia do poziomu 1 na okres 3 tur i zadaje 45 do 195 obrażeń od Magii Powietrza sąsiadującym wrogim stworzeniom. |
![]() | Mądrość Powietrza | +4 do Magii dla zaklęć Magii Powietrza. Co druga zdolność Powietrza dodaje +4 do Magii do tej premii. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Magia Powietrza Mistrz | Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3. |
![]() | Znajomość Magii Powietrza III | Dodatkowy atak zaklęcia Błyskawiczny Refleks jest wykonywany, zanim wróg wykona odwet z modyfikatorem +10 do Ataku. Zaklęcie Cyklon jest teraz rzucane na obszarze docelowym 3x3 i przemieszcza stworzenia wewnątrz sąsiadującego obszaru 9x9. Dodatkowo małe stworzenia otrzymują podwójne obrażenia. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Władca Burz | Gdy wroga jednostka zostaje uszkodzona w wyniku ataku, wszystkie znajdujące się wokół niej oddziały wroga otrzymują 60 do 260 obrażeń od Magii Powietrza. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Umiejętności
- Całun Malassy | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Dyplomacja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Nekromancja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ofensywa | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Eksploracja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przeznaczenie | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Sztuka Wojenna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Zemsta Natury | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Umiejętności
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










