Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 3
Budowa | Opis | |
![]() Rada Miasta
| Wymagania: Rada Osady Koszt: 2000 złota | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
![]() Obóz Szkoleniowy
| Wymagania: Arena Cienia Koszt: 2100 złota 5 rudy Uniemożliwia budowę Gildii Zabójców | Ulepszenie podstawowego siedliska. +19 Prześladowców lub Tropicieli na tydzień. |
![]() Gildia Zabójców
| Wymagania: Sale Niewidzialnej Dłoni Koszt: 2000 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Obozu Szkoleniowego | Ulepszenie podstawowego siedliska. +20 Zabójców lub Cieni na tydzień. |
![]() Portal Miejski
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 500 złota 2 drewna 2 rudy 2 Kryształy Smoczej Krwi | Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót. Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem. |
![]() Czarny Rynek
| Wymagania: Targowisko Koszt: 500 złota | Umożliwia kupowanie i sprzedawanie artefaktów. |
![]() Komnata Szeptów
| Wymagania: Sale Niewidzialnej Dłoni Koszt: 1000 złota | Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Bezimiennych. |
![]() Wieża Obserwacyjna
| Wymagania: Gildia Złodziei Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 500 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Tyglu Jadu Duszy | Odwiedzający bohaterowie dostają +10 do Inicjatywy na 3 kolejne bitwy. |
![]() Tygiel Jadu Suszy
| Wymagania: Gildia Złodziei Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 500 złota 2 kryształy smoczej krwi Uniemożliwia budowę Wieży Obserwacyjnej | Podczas każdej walki twoich bohaterów, która toczy się w strefie wpływów tego miasta, zadaje 40 punktów obrażeń od Magii Ziemi każdemu wrogiemu stworzeniu na początku jego tury przez okres 3 tur. |
![]() Kamienne Łoże
| Koszt: 1400 złota 5 drewna 5 rudy | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 9 Troglodytów na tydzień. |
![]() Chthoniańska Otchłań
| Wymagania: Kamienne Łoże Koszt: 2200 złota 5 cieniostali | Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Troglodytów do Chthonian. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Loch - Budynki
- Poziom 1 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Lochy - Budynki specjalne | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Loch - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










