Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Poziom 3
Budowa | Opis | |
![]() Rada Miasta
| Wymagania: Rada Osady Koszt: 2000 złota | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
![]() Roziskrzona Fontanna
| Wymagania: Drzewa Nimf Koszt: 500 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Kaplicy Idealnej Harmonii | Ulepszenie podstawowego siedliska. +19 Nimf lub Rusałek na tydzień. |
![]() Kaplica Idealnej Harmonii
| Wymagania: Święty Gaj Koszt: 400 złota Uniemożliwia budowę Roziskrzonej Fontanny | Ulepszenie podstawowego siedliska. +20 Driad lub Dębowych Driad na tydzień. |
![]() Ogród Świętego Ziarna
| Wymagania: Święty Gaj Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 500 złota 5 drewna | Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Matek Drzewców. |
![]() Gildia Magii - poziom 2.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 500 złota 5 drewna 1 Gwiezdne Srebro 1 Smocza Stal 1 Cieniostal | Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() Stajnie Konnicy
| Koszt: 1000 złota 5 drewna | Odwiedzający bohaterowie dostają +5 do Ruchu aż do końca tygodnia. |
![]() Gildia Złodziei
| Wymagania: Aula Bohaterów Koszt: 500 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Ambasady | Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach. |
![]() Ambasada
| Wymagania: Aula Bohaterów Koszt: 1000 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Gildii Złodziei | +20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta. |
![]() Chatka Łowcy
| Wymagania: Kowal Koszt: 1400 złota 10 drewna | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 11 Łowców na tydzień. |
![]() Leśniczówka
| Wymagania: Chatka Łowcy Koszt: 2100 złota 5 smoczej stali | Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Łowców do Wielkich Łowców. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Sylvan - Budynki
- Poziom 1 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 12 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 15 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Sylvan - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










