Magia Powietrza | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Magia Powietrza
Nazwa | Opis | |
![]() | Łańcuch Błyskawic | Natychmiast zadaje wskazanemu oddziałowi obrażenia od Magii Powietrza, a następnie przeskakuje na trzy kolejne losowe oddziały, z każdym nowym celem zadając o połowę mniej obrażeń. Obrażenia zależą od poziomu czaru, jak i Magii bohatera. |
![]() | Podmuch Wiatru | Natychmiast odpycha wskazane stworzenie po prostej lub na skos. Liczba pól zależy od poziomu czaru i waha się pomiędzy 1 do 4. |
![]() | Błyskawica | Natychmiast zadaje wskazanemu wrogiemu oddziałowi obrażenia od Magii Powietrza. Obrażenia zależą od poziomu czaru, jak i Magii bohatera. |
![]() | Wybuch Błyskawicy | Zadaje obrażenia od Magii Powietrza wszystkim sąsiadującym ze wskazanym stworzeniem oddziałom na początku jego tury. Jeśli żadne stworzenie nie zostanie zranione, zaklęcie pozostaje aktywne do chwili zadania przez nie obrażeń. Obrażenia zależą od poziomu czaru, jak i Magii bohatera. |
![]() | Cyklon | Zadaje obrażenia od Magii Powietrza wszystkim stworzeniom na obszarze docelowym 2x2 i natychmiast przemieszcza je w losowy sposób na otaczający obszar 8x8. Kolejne poziomy zwiększają obrażenia, które zależą jednak także od Magii bohatera. |
![]() | Błyskawiczny Refleks | W chwili ataku przyznaje jeden dodatkowy atak ze zmodyfikowanym parametrem ataku. Trwa przez określoną liczbę tur. Kolejne poziomy zwiększają czas trwania zaklęcia (do maksymalnie 3 tur) ora zwiększają zadawane obrażenia. To jednak zależy w głównej mierze od Magii bohatera. |
![]() | Deszcz Strzał | Zwiększa Atak sojuszniczego stworzenia atakującego z dystansu na okres 3 tur. Zwiększenie obrażeń bazuje na poziomie czaru oraz posiadanej przez bohatera Magii (przelicznik x1). |
![]() | Jasnowidzenie Ylatha | Natychmiast odsłania kolisty teren naokoło wskazanego punktu. Im wyższy poziom czaru, tym odsłonięty obszar jest większy. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Księga Czarów
- Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Księga Czarów
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








