Tors | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Tors
Pomniejsze artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Zbroja Leśnego | +2 do Ducha; Zestaw Leśnego. |
![]() | Ornat Nekromanty | +40 do maksymalnej many; Zestaw Wielkiego Lisza. |
Wielkie Artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Zbroja Shantiri | +2 do Obrony; +5 do Przywództwa; Zestaw Uświęcony. |
![]() | Królewska Zbroja | +2 do Obrony; +1 do Ruchu sojuszniczych stworzeń latających. |
![]() | Szata Pobudzenia | +1 do czasu trwania pozytywnych zaklęć rzuconych na sojusznicze stworzenia; Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie Wewnętrzny Żar. |
![]() | Napierśnik Żelaznych Wichrów | +2 do Obrony; Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują o 30% mniej obrażeń od Magii Pierwotnej; Zestaw Skarbu Shantiri. |
![]() | Szata Sędziego | +2 do Magii; +2 do Ducha; Zestaw Sędziego. |
![]() | Szata Alchemika | +1 do czasu trwania pozytywnych zaklęć rzuconych na sojusznicze stworzenia; 1 sztuka kryształu smoczej krwi, smoczej stali, cieniostali lub gwiezdnego srebra dziennie. |
Relikty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Zbroja Zapomnianego Bohatera | +2 do Mocy; +2 do Obrony; +2 do Magii; +2 do Ducha; Zestaw Skarbu Shantiri. |
![]() | Kryza Gryfa | +2 do Obrony; +5 do Przeznaczenia; +2 do czasu trwania pozytywnych zaklęć rzuconych na sojusznicze stworzenia; Zestaw Bitewny Gryfa. |
![]() | Szata Proroka | Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 5% mniej obrażeń od Magii; +3 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń. |
![]() | Zbroja ze Smoczych łusek | +4 do Mocy; +4 do Obrony; Zestaw Błogosławieństwa Smoków. |
![]() | Zbroja Pirata | +4 do Obrony; +2 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń. |
![]() | Szata Sar-Issusa | +4 do Ducha; Koszt many dla wszystkich zaklęć jest zmniejszony o 2. |
![]() | Napierśnik Strażnika | +4 do Obrony; Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 30% mniej obrażeń od magii światła; +3 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń; Zestaw Strażnika. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Artefakty
- Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Ramiona | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Tors | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Lewa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Stopy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Dłonie | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Szyja | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Zestawy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Artefakty
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















