Nekromancja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Nekromancja
Nekromancja jest specjalnym "drzewkiem" umiejętności zarezerwowanym jedynie dla bohaterów Nekropolii. Znajdują się w nim jedne z najlepszych i najbardziej przydatnych zdolności w całej grze. Ich rozwój jest praktycznie obowiązkowy dla wszystkich bohaterów Nekropolii. W głównej mierze poniższe zdolności skupiają się na wskrzeszaniu poległych jednostek. Dzięki temu nawet po dosyć ciężkiej walce wychodzić będziemy ze sporą ilością stworzeń, które dodane zostaną do naszej armii.
W celu osiągnięcia maksymalnego efektu powinieneś wykupić wszystkie umiejętności poza Gwiazdą Ciemności. Ważne jest jednak aby czynić to w odpowiedniej kolejności. Optymalny rozwój drzewka Nekromancji wygląda następująco:
- Nekromancja Nowicjusz;
- Bez Litości Dla Grzesznych;
- Nekromancja Ekspert;
- Oblicze Grozy;
- Nekromancja Mistrz;
- Napływ Duchów;
- Wieczne Poddaństwo;
- Gnijące Kości;
- Drenaż Many.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Nekromancja Nowicjusz | Wskrzesza Szkielety z żywych stworzeń, które dołączają do armii bohatera po zwycięskich walkach. 5% Zdrowia zabitych żywych stworzeń zostaje zamieniona na Zdrowie Szkieletów. |
![]() | Drenaż Many | Bohater odzyskuje 10 Many po zabiciu oddziału żywych stworzeń. |
![]() | Gnijące Kości | Szkielety i Szkielety Hoplici zadają 1 obrażeń od Magii Ziemi za każde stworzenie w oddziale jednostkom atakującym je w walce wręcz. |
![]() | Bez Litości Dla Grzesznych | Nekromancja wskrzesza również poległe nieumarłe stworzenia. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Nekromancja Ekspert | Wskrzesza Szkielety Hoplitów zamiast zwykłych Szkieletów. Dodatkowe 5% Zdrowia zabitych żywych jednostek zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów Hoplitów. |
![]() | Oblicze Grozy | Wszystkie wrogie stworzenia otrzymują -15 Morale podczas walki. |
![]() | Gwiazda Ciemności | Pocisk Ciemności Namtaru trafia wszystkie jednostki wroga wokół celu. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Nekromancja Mistrz | Dodatkowe 5% Zdrowia zabitych żywych jednostek zostaje zamienionych na Zdrowie Szkieletów Hoplitów. |
![]() | Napływ Duchów | Nekromancja dodatkowo wskrzesza Banshee z 8% Zdrowia zabitych żywych stworzeń. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Wieczne Poddaństwo | Wskrzesza 40% zniszczonych już Szkieletów i Szkieletów Hoplitów z oddziału, gdy został on zaatakowany i całkowicie zniszczony podczas ataku. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Umiejętności
- Całun Malassy | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Dyplomacja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Nekromancja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ofensywa | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Eksploracja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przeznaczenie | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Sztuka Wojenna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Zemsta Natury | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Umiejętności
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










