Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 12
Budowa | Opis | |
![]() Jaskinia Bazyliszków
| Koszt: 7000 złota 5 drewna 10 rudy 5 kryształów smoczej krwi | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie Bazyliszkowych Jeźdźców na tydzień. |
![]() Bazyliszkowa Ziemia Niczyja
| Wymagania: Jaskinia Bazyliszków Koszt: 9000 złota 5 smoczej stali 5 cieniostali 5 gwiezdnego srebra | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Bazyliszkowych Jeźdźców do Bazyliszkowych Lansjerów. |
![]() Gildia Magii - poziom 3.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy 3 kryształów smoczej krwi 3 gwiezdne srebro 3 smoczej stali 3 cieniostali | Daje temu miastu 3 losowe zaklęcie poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() Umocnienia poziom 3
| Wymagania: Umocnienia poziom 2 Koszt: 800 złota 5 drewna | Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
![]() Wylęgarnia Wiwern
| Wymagania: Skała Wiwern Koszt: 3500 złota 10 drewna 5 rudy Uniemożliwia budowę Kamiennych Słupów | Ulepszenie elitarnego siedliska. +6 Wiwern Piaskowych lub Jadowitych Wiwern na tydzień. |
![]() Kamienne Słupy
| Wymagania: Jaskinia Bazyliszków Koszt: 7000 złota 5 drewna 10 rudy 5 kryształów smoczej krwi Uniemożliwia budowę Wylęgarni Wiwern | Ulepszenie elitarnego siedliska. +2 Bazyliszkowych Jeźdźców lub Bazyliszkowych Lansjerów na tydzień. |
![]() Bożek Płodności
| Wymagania: Totemy Nieba i Ziemi Koszt: 5000 złota 5 drewna 5 rudy 2 kryształy smoczej krwi 2 gwiezdne srebro 2 smoczej stali 2 cieniostali | Pozwala co tydzień wybrać jedno miejskie siedlisko, które natychmiast dostarczy swój tygodniowy przyrost stworzeń. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Twierdza - Budynki
- Poziom 1 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Twierdza - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







