Poziom 15 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Poziom 15
Budowa | Opis | |
![]() Kapitol
| Wymagania: Ratusz Unikalny Koszt: 10 000 złota 10 drewna 10 rudy | Dostarcza dodatkowe 2000 sztuk złota dziennie Możesz posiadać tylko jeden Kapitol. |
![]() Uświęcone Drzewo
| Wymagania: Księżycowa Polana Koszt: 3000 złota 15 drewna 5 gwiezdne srebro | Ulepszenie elitarnego siedliska. +2 do Księżycowych łań lub Słonecznych Jeleni na tydzień. |
![]() Smoczy Ołtarz
| Wymagania: Las Snów albo Fosa Gildia Magii - poziom 4. Koszt: 15 000 złota 20 rudy 5 kryształów smoczej krwi Uniemożliwia budowę Schronienia Drzewców | Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Zielonego Smoka a tydzień. |
![]() Smocza Kaplica
| Wymagania: Smoczy Ołtarz Koszt: 18 000 złota 5 rudy 10 smoczej stali 5 cieniostali | Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Zielonych Smoków do Szmaragdowych Smoków. |
![]() Schronienie Drzewców
| Wymagania: Las Snów albo Fosa Gildia Magii - poziom 4. Koszt: 15 000 złota 20 drewna 5 kryształów smoczej krwi Uniemożliwia budowę Smoczego Ołtarzu | Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Drzewca na tydzień. |
![]() Sanktuarium Drzewców
| Wymagania: Schronienie Drzewców Koszt: 18 000 złota 5 drewna 10 kryształów smoczej krwi 5 cieniostali | Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Drzewców do Starożytnych Drzewców. |
![]() Idealna Równowaga Sylanny
| Wymagania: W mieście jest bohater posiadający Łzy Ashy Koszt: 4000 złota 5 drewna 5 rudy 5 kryształów smoczej krwi 5 gwiezdnego srebra 5 smoczej stali 5 cieniostali | Daje 5000 złota sztuk dziennie i zwiększa przyrost stworzeń w tym mieście o 50%. Każdy z twoich bohaterów Sylvan na początku każdej walki naznacza każde wrogie stworzenie jednym piętnem. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Sylvan - Budynki
- Poziom 1 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 9 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 12 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Poziom 15 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII
- Sylvan - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







