Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 15
Budowa | Opis | |
![]() Kapitol
| Wymagania: Ratusz Unikalny Koszt: 10 000 złota 10 drewna 10 rudy | Dostarcza dodatkowe 2000 sztuk złota dziennie Możesz posiadać tylko jeden Kapitol. |
![]() Gildia Magii - poziom 4.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 3. Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy 5 kryształów smoczej krwi 5 smoczej stali 5 cieniostali 5 gwiezdne srebro | Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełnią wymagania. |
![]() Kopiec Cyklopów
| Wymagania: Dom Sennych Majaków Wylęgarnia Wiwern albo Kamienne Słupy Koszt: 12 000 złota 5 drewna 15 rudy 5 kryształów smoczej krwi Uniemożliwia budowę Otchłani Behemotów | Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Cyklopa na tydzień. |
![]() Słup Szału
| Wymagania: Kopiec Cyklopów Koszt: 15 000 złota 10 rudy 10 cieniostali | Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Cyklopów do Oszalałych Cyklopów. |
![]() Otchłań Behemotów
| Wymagania: Dom Sennych Majaków Wylęgarnia Wiwern albo Kamienne Słupy Koszt: 12 000 złota 15 drewna 5 rudy 5 kryształów smoczej krwi Uniemożliwia budowę Kopca Cyklopów | Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Behemota na tydzień. |
![]() Szczelina Behemotów
| Wymagania: Otchłań Behemotów Koszt: 15 000 złota 10 smoczej stali 10 drewna | Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Behemotów do Starożytnych Behemotów. |
![]() Rankor Ojca Niebo
| Wymagania: W mieście jest bohater posiadający Łzy Ashy Koszt: 4000 złota 5 drewna 5 rudy 5 kryształów smoczej krwi 5 gwiezdnego srebra 5 smoczej stali 5 cieniostali | Daje 5000 sztuk złota dziennie i zwiększa przyrost stworzeń w tym mieście o 50%. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Twierdza - Budynki
- Poziom 1 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Twierdza - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







