Heroes 7: Przeznaczenie
Aktualizacja:
Przeznaczenie
Przeznaczenie jest jednym z najciekawszych, ale jednocześnie najmniej przydatnych "drzewek" umiejętności. Jedynie gracze stawiający na czynnik losowy oraz zwykłe szczęście powinni wydać kilka punktów umiejętności na przedstawione poniżej zdolności.
Jeśli koniecznie chcesz wydać punkty na to drzewko, zainwestuj kolejno w Przeznaczenie Nowicjusz, Szczęście Podróżnika, Przeznaczenie ekspert i w zależności od typu bohatera (Magia lub Moc) w Idealne Uderzenie lub Magię Chaosu.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Przeznaczenie Nowicjusz | Zwiększa Przeznaczenie bohatera o 5. |
![]() | Święta Ziemia | Zarządca: wszyscy sojuszniczy bohaterowie w strefie wpływów tego miasta otrzymują +20 do Przeznaczenia. |
![]() | Szczęście Podróżnika | Co tydzień bohater dostaje losowo wybraną tymczasową premię. |
![]() | Tropiciel Skarbów | Skrzynie ze skarbami zebrane przez bohatera zawierają o 50% złota więcej. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Przeznaczenie Ekspert | Zwiększa Przeznaczenie bohatera o dodatkowe 5. |
![]() | Idealne Uderzenie | Trafienia krytyczne zadane przez sojusznicze stworzenia nie mogą spotkać się z odwetem. |
![]() | Magia Chaosu | Kiedy ten bohater rzuca zaklęcie zadające obrażenia, wykonuje test szczęścia oparty na Przeznaczeniu. Udany rzut zwiększa uszkodzenia zadawane przez zaklęcie o +150% (+175% z Zabójczym Atakiem). |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Przeznaczenie Mistrz | Zwiększa Przeznaczenie bohatera o dodatkowe 5. |
![]() | Zabójczy Atak | Trafienia krytyczne sojuszniczych stworzeń zadają teraz 200% obrażeń zamiast 150%. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Niestabilna Magia | Istnieje 50% szansy na to, że wrogi czar rzucony na sojusznika nie zadziała. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes 7: Przewodnik do gry
- Heroes 7: Umiejętności
- Heroes 7: Całun Malassy
- Heroes 7: Dyplomacja
- Heroes 7: Ekonomia
- Heroes 7: Krwawy Szał
- Heroes 7: Magia Ciemności
- Heroes 7: Magia Ognia
- Heroes 7: Magia Pierwotna
- Heroes 7: Magia Światła
- Heroes 7: Magia Wody
- Heroes 7: Magia Powietrza
- Heroes 7: Magia Ziemi
- Heroes 7: Metamagia
- Heroes 7: Nekromancja
- Heroes 7: Obrona
- Heroes 7: Ofensywa
- Heroes 7: Okrzyki Bojowe
- Heroes 7: Eksploracja
- Heroes 7: Prawość
- Heroes 7: Przeznaczenie
- Heroes 7: Przywództwo
- Heroes 7: Sztuka Wojenna
- Heroes 7: Wcielenie Cnót
- Heroes 7: Zemsta Natury
- Heroes 7: Umiejętności
- Might & Magic: Heroes 7: Przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
nie moge otworzyc pieczeci shalassy chociaz odwiedzilem jej oltarz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










