Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Magia Wody
Nazwa | Opis | |
![]() | Zamieć | Wzywa zamieć śnieżną na obszar 4x4 na czas 3 rund bojowych. Stworzenia, których tura zaczyna się w obrębie śnieżycy, mają obniżony Ruch aż do końca swojej tury. W zależności od poziomu czaru obniżenie Ruchu waha się od -1 do -5. |
![]() | Lodowy Krąg | Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Wody wszystkim oddziałom w kolistym obszarze docelowym 3x3. Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. |
![]() | Całun Mgły | Wskazane stworzenie nie może być celem ataków dystansowych i samo nie może atakować z dystansu ani aktywować zdolności przez okres 2 tur lub do otrzymania obrażeń. Kolejne poziomu czaru zmniejszają liczbę koniecznych punktów many do rzucenia zaklęcia. |
![]() | Pocisk Mrozu | Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Wody wskazanemu wrogiemu oddziałowi. Obrażenia zależą od poziomu czaru i posiadanej Magii. |
![]() | Lodowe Uderzenie | Wskazane stworzenie sojusznicze w chwili ataku zadaje dodatkowo obrażenia od Magii Wody, a atakowane stworzenie otrzymuje karę do Ruchu. Trwa 3 tury. Ilość obrażeń zależy od poziomu czaru i posiadanej Magii bohatera. |
![]() | Płynna Membrana | Zmniejsza wszystkie obrażenia zadawane wskazanemu sojuszniczemu stworzeniu na kilka rut. Redukcja obrażeń wynosi od 10% do 50% w zależności od poziomu czaru. |
![]() | Tsunami | Zadaje obrażenia od Magii Wody wszystkim oddziałom na obszarze docelowym i natychmiast odpycha mniejsze stworzenia o 2 pola do tyłu. Obszar docelowy rozciąga się na 5 kolumn. Kolejne poziomu czaru zwiększają zadawane obrażenia, tak samo jak zwiększony poziom Magii bohatera. |
![]() | Łódź Shalassy | Przyzywa na pobliskie wody okręt. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Księga Czarów
- Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Księga Czarów
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








