Magia Pierwotna | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Magia Pierwotna
Nazwa | Opis | |
![]() | Rozproszenie Magii | Natychmiast usuwa wszystkie wzmocnienia i osłabienia wskazanego stworzenia. Na pierwszym poziomie koszt Many wynosi 50, na czwartym natomiast 10. |
![]() | Natychmiastowe Posiłki | Natychmiast teleportuje do bohatera wskazane stworzenia z najbliższego sojuszniczego miasta z Portalem Miejskim. Koszt Many zależy od liczby stworzeń, które należy przeteleportować. Nie działa pomiędzy powierzchnią i podziemiami. |
![]() | Pomyślny Los | Zwiększa Szczęście wszystkich sojuszniczych stworzeń na obszarze docelowym o rozmiarze 4x4 o 25 na okres 3 tur. |
![]() | Implozja | Natychmiast zadaje wskazanemu stworzeniu obrażenia od Magii Pierwotnej równe określonej części całkowitego poziomu jego zdrowia i przyciąga do celu trafienia wszystkie stworzenia w promieniu 3 pól. Liczba zabranych punktów zdrowia zależy przede wszystkim od Magii bohatera, ale także od poziomu czaru (zwiększony przelicznik punktów magii). |
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Księga Czarów
- Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Księga Czarów
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




