Okrzyki Bojowe | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Okrzyki Bojowe
Nazwa | Opis | |
![]() | Naprzód! | +5 do Inicjatywy i +1 do Ruchu stworzeń sojuszniczych. Premie stworzeń do obrażeń na skutek ataków oskrzydlenia i pełnego oskrzydlenia zostają zwiększone o 25 punktów procentowych. Trwa 1 rundę bojową. |
![]() | Baczność! | +2 do Ataku i +3 do Obrony stworzeń sojuszniczych. Jeśli stworzenie przeprowadza atak odwetowy, jednostka specjalna (zaczepna) strzela do atakującego. Trwa 1 rundę bojową. |
![]() | Do Ataku! | Premia +5 do Ataku sojuszniczych stworzeń walczących wręcz. +15 do Ataku podczas ataku na wrogie stworzenie, które nie przeprowadzi ataku odwetowego. Trwa 1 rundę bojową. |
![]() | Utrzymać Pozycje! | +6 do Obrony stworzeń sojuszniczych i +8 do Ataku stworzeń sojuszniczych walczących wręcz. Poruszające się stworzenia tracą premię Utrzymać Pozycje! Trwa 1 rundę bojową. |
![]() | Ognia! | +10 do Ataku sojuszniczych stworzeń atakujących z dystansu. Stworzenia mogą przeprowadzać ataki dystansowe z oskrzydlenia i pełnego oskrzydlenia. Trwa 1 rundę bojową. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Księga Czarów
- Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII
- Księga Czarów
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





