Wrogie miasto Zwierzoludzi (Twierdza).
Neutralne miasto Sylvan. Bardzo słabo bronione.
Wrogie miasto Akademii.
Pokonaj 15 Simurghów - zadanie poboczne "Wbrew Ich Woli".
Wrogie miasto Akademii.
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz losowy artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Zbroja Pirata;
+4 Obrony, +2 Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń.
Korona Wszystkowidzenia;
+1 do zasięgu widzenia, +5 do zdobytego doświadczenia.
Łuk Leśnego;
+3 do bazowego ataku bohatera, +4 do bazowego ataku sojuszniczych stworzeń dystansowych, +10 Inicjatywy dla sojuszniczych stworzeń dystansowych.
Topór Minotaura;
+6 obrażeń na poziom bohatera.
Elfie Buty;
+1 do maksymalnego Ruchu, +10 Inicjatywy dla sojuszniczych stworzeń dystansowych.
Rękawice Cyklopów;
+8 Mocy.
Naszyjnik Strumienia;
Bohater otrzymuje 1 punkt many za każde 2 punkty many wydane przez wrogiego bohatera podczas bitwy.
Kostur Lyre;
+8 Magii.
Buty Wędrowca;
+2 do maksymalnego Ruchu, 500 złota na dzień.
Szukający Zemsty;
+2 do bazowych obrażeń sojuszniczych stworzeń dystansowych, wszystkie wrogie stworzenia otrzymują jedno dodatkowe piętno na początku walki.
Butelka Alchemiczna;
1 Smocza Stal na dzień.
Magiczne Bransolety;
+4 Magii, Pozwala rzucić czar Magii Pierwotnej Implozja raz na bitwę.
Przyłączą się do ciebie za 84 000 sztuk złota oraz 24 Kryształów Smoczej Krwi.
Płaszcz Ochrony;
+2 Obrony, Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 15% mniej obrażeń od magii.
Róg Obfitości;
1 Kryształ Smoczej Krwi, Smoczej Stali, Cieniostali lub Gwiezdnego Srebra na dzień.
Pierścień Szybkości;
+2 do Ruchu sojuszniczych stworzeń, +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Szata Sar-Issusa;
+4 Ducha, -2 do kosztów many dla wszystkich zaklęć.
Legendarne Buty;
+5 Przeznaczenia.
Serce z Cieniostali;
1 sztuka Cieniostali na dzień.
Smocze Serce;
+8 Magii.
Płaszcz Sylanny;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują o 30% mniej obrażeń od Ziemi.
Różdżka Udręki;
+4 Magii, +2 do czasu trwania negatywnych czarów wobec wrogich stworzeń.
6 Zielonych Smoków, 4 Kościanych Smoków, 3 Smoki Cienia, 2 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 czary oraz 25 000 sztuk złota.
Płaszcz Arkatha;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 30% mniej obrażeń od Ognia.
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
Smocza Tarcza;
+8 Obrony.
Gwiezdny Kamień;
1 Gwiezdne Srebro na dzień.
Hełm Żelaznych Wichrów;
+4 Obrony, +10% Przywództwa, +10% zdobytego doświadczenia.
Maska Tkacza Cieni;
+4 Magii, Pozwala na użycie czaru Magii Ciemności Mroczne Odbicie raz na walkę.
Szata Proroka;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 5% mniej obrażeń od magii, +3 Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń.
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 sztuk złota oraz 5 rudy.
Skrzynia Nieskończonego Złota;
1000 sztuk złota na dzień.
30 Dżinnów Medium, 10 Kolosów, 10 Simurghów.
Portale Ulotnych Snów (The Portals of Flickering Dreams) M4 | Sylvan
Aktualizacja:
Portale Ulotnych Snów - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia ostatnią lokację z kampanii Sylvan, w której to poznasz końcówkę opowieści morskim elfie. Lokacja jest mniejsza niż poprzednia mapa, jednak tutaj od razu stawisz czoła 3 przeciwnikom. Kluczowy jest początek rozgrywki, w którym zdobywasz terytoria oraz surowce do rozbudowy miasta. Na mapie znajduje się bardzo dużo artefaktów. Postaraj się wykorzystać to na swoją korzyść i zabrać w pierwszej kolejności te, które najbardziej przydadzą się twojemu bohaterowi. Twoimi przeciwnikami w tej misji będą przede wszystkim armie Akademii oraz Twierdzy.
Groźba Wyspy Smoczej Mgły (The Thread of Dragonmist Island) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się automatycznie po rozpoczęciu czwartej misji z kampanii Sylvan. Musisz dostać się do Letniej Kuźni Żywiołów (Elemental Forge of Summer) znajdującej się na północy. Zadanie jest o tyle trudniejsze, że masz na to 12 tygodni. Wydawać by się mogło to sporą ilością czasu, ale do pokonania będziesz miał wielu wrogów.
Twoim pierwszym krokiem powinno być zajęcie neutralnego miasta Sylvan na północ od lokacji początkowej (M4,3). Jest ono bardzo słabo bronione, tak więc niskim kosztem zyskasz bazę wypadową do dalszych podróży. Pozostałymi bohaterami staraj się zająć jak najwięcej kopalni i budynków.

Teraz swoją główną armią udaj się zachodnią ścieżką aż do miasta Isaar (M4,4). Z tego miejsca skieruj się na wschód, aż na most. Powinna pojawić się scenka w której odkrywasz Kuźnię. Gdy tylko to zrobisz zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 20 000 punktów doświadczenia, +5 Szczęścia/Przeznaczenia oraz Płaszcz Leśnego (Ranger's Cape), dodający +12 do Magii podczas rzucania zaklęć ziemi oraz zmniejszenie otrzymywanych obrażeń od Magii Ziemi o 30%.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
